Anbudsoversikt for (2024/6394) Nye og brukte småelektriske produkter samt hvitevarer, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Øvre Eiker Kommune trenger levering av nye og brukte småelektriske produkter samt hvitevarer til småhusholdning gjennom en rammeavtale i Viken. Konkurransen er åpen for alle interesserte leverandører, og det er ikke tillatt med forhandlinger. Avtalen har en usikker verdi per år, og maksimalverdi for hele avtaleperioden er oppgitt i anskaffelsesdokumentene. Tildelingskriteriene er pris og kostnader (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%), og miljø (30%). Leverandørene må oppfylle de angitte kvalifikasjonskravene, som inkluderer attester for skatt og MVA.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
(2024/6394) Nye og brukte småelektriske produkter samt hvitevarer, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Karl Petter Kristiansen
Kontakt telefon
+47
Adresse
Stasjonsgata 24, 3300 HOKKSUND
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av Hvitevarer til småhusholdning, rammeavtale. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
Tildelingskriterium 2
Service og kompetanse
Tildelingskriterium 3
Produktkvalitet
Tildelingskriterium 4
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Kvalifikasjonskrav 4
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    1. apr. 2025, 13:19

  2. Frist for spørsmål

    1. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    12. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    12. mai 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    24 døgn

    15. juni 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    25. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    14. juni 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner