Anbudsoversikt for 2024 - VA - Konkurranse innkjøp av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Askøy kommune trenger konsulenttjenester for å levere bistand i offentlige anskaffelser over 12 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha erfaring fra offentlige oppdragsgivere med utlysning av konkurranser innen bygg og anlegg på over 10 MNOK, dokumentert med 3-5 referanseprosjekter fra de siste fem årene. Anbudets vekting er kvalitet: 40% og pris: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2024 - VA - Konkurranse innkjøp av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
4 500 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
se konkurransedokumenter
Tildelingskriterium 2
Pris innkjøpsrådgiver
se konkurransedokumenter
Kvalifikasjonskrav 1
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For leverandører som ikke er registrert i ovennevnte register må leverandør levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal ha god og relevant erfaring fra offentlige oppdragsgivere med utlysning av konkurranser innen for bygg og anlegg på over 10 MNOK. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste fem (5) år. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner