Anbudsoversikt for 2025 Rammeavtalen for levering av utstyr og materiell til kommunal belysning i veg og parkanlegg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Trondheim kommune trenger levering av utstyr og materiell til kommunal belysning i veg og parkanlegg gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Anskaffelsen inkluderer fundament, kabler, jordledninger, stolper, master, armaturer og tennskap, samt administrasjon og planlegging av arbeidsoppgaver knyttet til drift og vedlikehold. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 60 % og kvalitet inkludert miljø med 40 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra minimum 3 lignende oppdrag de siste 3 årene, samt bruk av miljøledelsestiltak, som kan dokumenteres med en egenerklæring for miljø.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2025 Rammeavtalen for levering av utstyr og materiell til kommunal belysning i veg og parkanlegg
Estimert verdi
25 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris 60 %
Total sum fra prisskjema som evalueres.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet inkludert miljø
Vises til kravsspesifikasjonen
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Kredittvurdering Minstekrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten. Leverandøren skal ha en rating på minimum klasse A(AN for nyetablerte foretak), etter Bisnode AAA-ratingsystem, eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløpet av tilbudsfrist, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av en kredittvurderingsinstitusjon, og i henhold til gjeldende lover og regelverk. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle stilling ved å fremlegge, for eksempel, erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.
Kvalifikasjonskrav 2
Fullmakt til å innhente utvidet skatteattest
Krav: fullmakt til å innhente utvidet skatteattest. Kravet om fullmakt for å innhente utvidet skatteattest, gir Trondheim kommune ved Trondheim Bydrift, rett til å få utlevert de opplysningene som fremgår av skatteattesten. Fullmakten følger under konkurransedokumenter. Dokumentasjon: Signert fullmakt. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske virksomheter skal levere firmaattest på forespørsel. Utenlandske virksomheter skal på forespørsel levere bekreftelse på registrering i foretaksregisteret eller i et handelsregister i den staten leverandøren er registrert.
Kvalifikasjonskrav 4
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra minimum 3 liknende oppdrag i løpet av de 3 siste år. Dokumentasjonskrav: Oversikt over de 3 viktigste relevante vareleveransene som tilbyder har utført i løpet av de 3 siste årene. Oversikten skal inkludere opplysninger om produktgrupper, kontraktens verdi, avtalens varighet og navn på mottaker. Oversikten skal være på maks 1 A4 side og skal ikke inneholde henvisninger eller vedlegg.
Kvalifikasjonskrav 5
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner