Cobrief Logo
Brief

Engroshandel med rørleggerartikler og byggevarer

Trondheim Kommune trenger VVS-materiell for en rammeavtale over 2 år, med opsjoner på 1+1 år, til en estimert årlig verdi på 6 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Avtalen omfatter de fleste produktgrupper innen forbruksmateriell til VVS, inkludert rør og deler til vann og avløp, tappevann, sanitær- og diverse armaturer, avløpsdeler, utstyr og blandebatterier, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell og ventiler. Leverandøren må ha lager eller butikk i Trondheim for rask tilgang til materiell. Det kreves erfaring fra tilsvarende arbeider.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trondheim kommune ved Trondheim eiendom, heretter kalt Oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av avtale på VVS materiell til kommunens enheter. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale på VVS materiell. Avtalen vil omfatte de fleste produktgrupper ( NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet :- rør og deler til vann og avløp- rør og deler til tappevann- sanitær og diverse armaturer- avløpsdeler PP og MA- utstyr og blandebatterier-stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler og m.m. Oppdragsgiver har ca. 230 enheter som vil benytte seg av avtalen, men største brukere er Trondheim eiendom. I tillegg Trondheim bydrift stor bruker av avtalen. Oppdragsgivers rørleggere og driftspersonell har behov rask tilgang på etterspurt VVS materiell fra lager eller i butikk i Trondheim med hensyn til effektiv gjennomføring av sine oppdrag. Oppdragsgiver ber leverandører legge ved oversikt over lagerbeholdning, og standard leveringstider for ikke lagerførte artikler i tilbudet. Majoriteten av omsetningen skjer ved handel i butikk, men Oppdragsgiver har i avtaleperioden som mål å øke andelen e-handelsordre. For nærmerne detaljer om etterspurte produkter, behov og krav i avtalen se vedlegg 1 - Kravspesifikasjon, og vedlegg 2 prisskjema.Hovedtrekkene i prosedyrenDet skal inngås rammeavtale med 1 leverandør. Kontraktsperioden er på 2 år, fra 01.01.2026 - 31.12.2027. Oppdragsgiver skal i tillegg ha opsjon til å forlenge kontrakten for ytterligere 1 + 1 år på samme vilkår. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 6 millioner NOK ,- eks. mva. per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Rammeavtalen har en øvrig ramme på NOK 8 000 000,-. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Kommunen ønsker tilbud fra leverandører med det faglige, tekniske og økonomiske grunnlag som er nødvendig for å oppfylle kontrakten. Videre kreves erfaring fra tilsvarende arbeider for utførelse av kontraktsarbeid iht. dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres via kommunens konkurransegjennomføringsverktøy Mercell. All kommunikasjon og tilbudsinnlevering skjer via Mercell.

    Kontakt navn
    Pål Øyvind Solbu
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner