Anbudsoversikt for 215-BYM-2017 Rammeavtale for Virksomhetsstyring
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Rammeavtalen omfatter bistand til videreutvikling av arbeidet med virksomhetsstyring i Oslo kommune ved Bymiljøetaten, blant annet innenfor områdene; virksomhetsstyring og økonomi, internkontroll, prosessforbedring og prosjektledelse mv.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 215-BYM-2017 Rammeavtale for Virksomhetsstyring
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Bymiljøetaten tar forbehold om selv å innhente ytterligere kredittrating eller annen økonomisk informasjon.
Dokumentasjonskrav: 1. Oversikt over leverandørens viktigste, relevante tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om: • Oppdragsgiver (med navn, telefon og e-post) • Tidspunkt • Prosjektets verdi Vedlegg 2 kan fylles ut, eller det kan benyttes eget skjema. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser. 2. En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.