Anbudsoversikt for 23/32869 - Posttjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Larvik Kommune trenger posttjenester for å levere posthåndtering i Vestfold og Telemark til en verdi av 5 000 000 NOK. Anbudet inkluderer håndtering av all post for Larvik kommune, Larvik Havn KF, Larvik Kulturhus Bølgen KF, Kirkelig Fellesråd og flere andre lokale organisasjoner med mulighet for kontraktsforlengelse. To viktige formelle krav er at tilbyderen må ha et miljøsertifikat som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn innen seks måneder etter kontraktsignering og må kunne dokumentere relevant erfaring fra de siste tre årene med lignende oppdrag.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
23/32869 - Posttjenester
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Kvalifikasjonskrav 2: Økonomisk evne til å gjennomføre avtalen
Siste revisorgodkjente årsregnskap som viser tilfredsstillende økonomi DOKUMENTASJONSKRAV: Siste godkjente årsregnskap eller annen regnskapsinfo som kan bekrefte oppfyllelsen av kravet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Kvalitetssystem
Om kvalifikasjonskravet: Tilbyder skal ha attest på 3. parts sertifisering som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende sertifiseringsordning. Oppdragsgiver krever at det er tilbyder som er sertifisert. Hvis tilbydere ikke er sertifisert, skal det fremlegges egenerklæring der det fremgår at tilbyder forplikter seg til å være ferdig sertifisert senest 6 måneder etter kontraktsignering. Det må da samtidig legges frem dokumentasjon på at det er inngått avtale med akkreditert sertifiseringsorgan. DOKUMENTASJONSBEVIS: EMAS-, ISO 14001- eller Miljøfyrtårn-sertifikat utstedt av uavhengig organ eller egenerklæring samt dokumentasjon på inngått avtale med akkreditert sertifiseringsorgan. Oppdragsgiver vil godta andre tilsvarende attester utstedt av organer i andre EØS stater. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Kvalifikasjonskrav 1: Skatteattest
Norske tilbydere skal fremlegge skatteattest for merverdiavgift fra skattefogden og skatteattest for skatt utstedt av kemner/kommunekasserer (skjema RF-1316) der tilbyder har sitt hovedkontor. Skatteattestene skal foreligge innen tilbudsfristens utløp. Skatteattestene skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge. Det anses tilstrekkelig med attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørens hjemstat. Når leverandørens hjemstat ikke utsteder slike dokumenter eller attester, kan de erstattes av en erklæring avgitt av en retts- eller forvaltningsmyndighet, en notarius publicus eller en annen kompetent myndighet i hjemlandet. DOKUMENTASJONSKRAV: Skatteattest
Kvalifikasjonskrav 4
Kvalifikasjonskrav 3: Erfaring
Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante leveransene de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn telefon og e-post). Oppgitte leveranser vil kunne bli kontaktet ved behov. Som relevante leveranser tenker oppdragsgiver på prosjekter av tilsvarende størrelse og kompleksitet. Det vil vurderes erfaring fra spesielt renseanlegg, men også pumpestasjoner og overføringsledninger Dersom en underleverandørs erfaring skal legges til grunn for tilbyders kvalifikasjon, må aktuelle underleverandører legge ved tilsvarende dokumentasjon og bekreftelse på at tilbyder har råderett over disse ressursene. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av leveranse samt at vedlagte skjema for erfaring benyttes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner