Ullensaker Kommune
Anskaffelse av krok-bil med og uten kran
Ullensaker Kommune trenger to krok-biler, hvorav én med kran. Fullstendig beskrivelse av kravspesifikasjonen følger av vedlagte dokumenter.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Larvik kommune trenger en brukt Volvo tridem lastebil med krok, med en maksimal totalverdi på 1,9 millioner kroner. Bilen skal være en modell fra 2020 eller nyere, og ha en kilometerstand på under 300 000 km. Anskaffelsen skal leveres i Vestfold og Telemark innen en periode på 2 måneder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProLarvik kommune har til hensikt å kjøpe brukt Volvo tridem lastebil med krok. Maks pris er 1,9 mnok.Hovedtrekkene i prosedyrenLarvik kommune har til hensikt å kjøpe brukt Volvo tridem lastebil med krok. Maks pris er 1,9 mnok. Alder ikke eldre enn 2020 modell. Bilen skal ha en km stand på under 300 000 km.
Norske tilbydere skal ikke ha vesentlige restanser knyttet til betaling av merverdiavgift og skatt. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge.
Ullensaker Kommune trenger to krok-biler, hvorav én med kran. Fullstendig beskrivelse av kravspesifikasjonen følger av vedlagte dokumenter.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Kongsvinger Kommune trenger leasing og kjøp av kjøretøy for å dekke behovet for kontinuerlig person- og varetransport i tjenesteøyemed gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 10 år, med en maksimal totalverdi på 184,35 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter motorkjøretøy og krever at leverandørene har iverksatt miljøledelsestiltak, med mulighet for å dokumentere dette gjennom sertifiseringer som ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn. Videre må leverandørene ha et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001-sertifisering eller tilsvarende.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.
Øvre Eiker Kommune trenger leverandører for å levere leasing og kjøp av biler inklusive biladministrasjon i Innlandet, Viken, Vestfold og Telemark til en verdi av 964 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra salg eller formidling av salg, leasingtjenester av relevante kjøretøy samt biladministrasjonstjenester, dokumentert via egenerklæring.