Brief

Bil- og leasingtjenester

Kongsvinger Kommune trenger leasing og kjøp av kjøretøy for å dekke behovet for kontinuerlig person- og varetransport i tjenesteøyemed gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 10 år, med en maksimal totalverdi på 184,35 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter motorkjøretøy og krever at leverandørene har iverksatt miljøledelsestiltak, med mulighet for å dokumentere dette gjennom sertifiseringer som ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn. Videre må leverandørene ha et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001-sertifisering eller tilsvarende.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning som skal bidra til å dekke behovet for kontinuerlig person- og varetransport i tjenesteøyemed. Søknadsfristen settes til 17.04.2023. De mottatte søknadene vil bli behandlet fortløpende. Etter søknadsfristens utløp kan oppdragsgiver invitere de kvalifiserte leverandørene til å inngi tilbud med en minimumsfrist på 10 dager. Nye leverandører kan når som helst søke om å bli tatt opp i ordningen. Klikk her https://permalink.mercell.com/198728067.aspx

    Adresse
    Rådhusplassen 1, 2212 KONGSVINGER

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.

    Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til denne kontrakten.

    Tilbyder skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner