Anbudsoversikt for 4 sykepleiere til Tvedestrand kommune, sommeren 2024

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Utleie av medisinsk personell

Tvedestrand Kommune har inngått avtale med Bonliva AS for sykepleierkompetanse til å levere sykepleiertjenester i Agder til en verdi av 850 000 NOK. Anbudets vekting var kvalitet på relevant arbeidserfaring 30%, erfaring fra oppdragsgiver (kjent vikar) 30%, erfaring med journalsystemet Visma Profil 10% og påslagsgebyr 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Bonliva AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
850 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
4 sykepleiere til Tvedestrand kommune, sommeren 2024
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
850 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Kvalitet 1
Antall års relevant arbeidserfaring fra aktuell stillingskategori Tilbudt vikar(er) vil i evalueringen tildeles 1 poeng per år relevant erfaring de har fra aktuell stillingskategori de siste 10 år.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet 2
Erfaring fra oppdragsgiver (kjent vikar) Dersom tilbudt vikar(er) har erfaring fra oppdragsstedet, vil dette gi positiv uttelling i evalueringen. Leverandør med mest relevant erfaring fra oppdragssted vil gis 10 poeng. Øvrig tilbud tildeles score etter relative avvik fra beste tilbud.
Tildelingskriterium 3
Kvalitet 4
Erfaring med journalsystem Tilbudt vikar bør ha erfaring med Oppdragsgivers journalsystem som er Visma Profil
Tildelingskriterium 4
Påslagsgebyr
Tildelingskriterium 5
Klima og miljø
Denne anskaffelsen har etter sin art et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Anskaffelsens art innebærer at tjenesten leveres som en integrert del av oppdragsgivers tjenesteutførelse. Miljø- og klimabelastningen vil dermed ikke stamme fra levering av tjeneste i seg selv, men fra Oppdragsgivers praksis, rutiner og utstyr som benyttes i forbindelse med tjenesteutførelsen. På bakgrunn av dette finner oppdragsgiver det klart at anskaffelsens art har et klimaavtrykk og miljøbelastning som er uvesentlig, jf. FOA § 7-9 femte ledd.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner