Anbudsoversikt for 42-BYM-2022 - Rammeavtale for prosjektledertjenester og andre prosjekttjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Formålet med anskaffelsen er å sørge for at Bymiljøetaten har tilstrekkelig kapasitet og kompetanse innen prosjektledertjenester, særlig innenfor bygg- og anlegg. Det vil også kunne være behov for prosjektledere/fagressurser med kompetanse til å bistå etatens øvrige behov som f.eks. controllere, A-krimressurser, kvalitetsrådgivere (KS1 og KS2) mm. Dette gjennomføres ved å anskaffe en rammeavtale for ekstern prosjektlederkompetanse. Bymiljøetaten har til hensikt å inngå rammeavtale med maks 5 leverandører forutsatt at det er et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører og egnede tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
42-BYM-2022 - Rammeavtale for prosjektledertjenester og andre prosjekttjenester
Estimert verdi
200 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

• Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

• Leverandøren skal ha god økonomisk soliditet til å kunne gjennomføre kontraktene under rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering/rating tilsvarende «A» i AAA-ratingsystemet, ikke eldre enn 6 mnd, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall, jf. FOA §16-4 (1) bokstav f. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta egen kredittvurdering/rating av leverandøren.
Kvalifikasjonskrav 3

• Leverandøren skal ha god erfaring med utleie av prosjektledere til bygg- og anleggsprosjekter innenfor byroms-, samferdsels-, park- og/eller idrettsprosjekter iht. Bymiljøetatens portefølje (se oppdragsbeskrivelse i Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon). Dokumentasjonskrav: • Leverandøren skal fylle ut “Vedlegg 7 - Svarskjema for kvalifikasjonskrav” arkfane “Erfaring” over leverandørens 5 mest relevante utleieoppdrag i løpet av de siste 3 årene. Av vedlegg 7 skal det fremgå opplysninger om blant annet: o Navn på oppdragsgiver/beskrivelse av virksomhet samt kontaktinformasjon o Navn på prosjekt/oppdrag/ramme-avtale o Kort beskrivelse slik som varighet på oppdraget, målsetning og rolle i prosjekt o Oppdragets verdi i NOK o Kontaktperson for referanse • Leverandør skal ha kapasitet og rådighet over ressurser til å kunne oppfylle kontrakter som tildeles under rammeavtalen. Ressurser som leverandøren skal ha rådighet over er angitt i “Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon" kapittel 2, herunder: o Prosjektledere o Assisterende Prosjektledere o Prosjekteringsledere Dokumentasjonskrav: • Leverandøren skal fylle ut “Vedlegg 7 - Svarskjema for kvalifikasjonskrav” arkfane “Kapasitet” med en beskrivelse og oversikt over leverandørens arbeidsstyrke relevant for rammeavtalen, jf. Anskaffelsesforskriften §16-6 (1) bokstav h. • Leverandør skal også i beskrivelsen gi opplysninger om faglige kvalifikasjoner for arbeidsstyrken, herunder for følgende ressurser, jf. Anskaffelsesforskriften §16-6 (1) bokstav f: o Prosjektledere o Assisterende prosjektledere o Prosjekteringsledere • Dersom leverandør er avhengig av annen støttende virksomhet for å dekke etterspurt kompetanse (morselskap, underleverandør eller lignende) skal denne virksomheten levere egen ESPD og forpliktelseserklæring.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner