Politiets Fellestjenester
Trykksaker
Politiets Fellestjenester trenger trykksaker for politietaten gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Konkurransen gjelder levering og etablering av "Print as a service" til Universitetets lokasjoner. Avtalen dekker også andre juridiske enheter tilknyttet UiT organisatorisk eller driftsmessig, på opsjon. UiT skal bytte ut sitt nåværende system for utskrift og skanning, og skal gå over til en tjenestebasert leveranse der leverandøren tar totalansvar for hele systemkjeden inkludert servere, skrivere, papirpåfyll, vedlikehold og tjenestedrift for alle UiTs lokasjoner, også omtalt som "Print-As-A-Service". Tjenesten skal tilby sikker utskrift og skanning med follow-me funksjonalitet basert på ansatt- og studentkort, med tilhørende kvotesystem og betalingsløsning. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering og etablering av "Print as a service" til Universitetets lokasjoner. Avtalen dekker også andre juridiske enheter tilknyttet UiT organisatorisk eller driftsmessig, på opsjon. UiT skal bytte ut sitt nåværende system for utskrift og skanning, og skal gå over til en tjenestebasert leveranse der leverandøren tar totalansvar for hele systemkjeden inkludert servere, skrivere, papirpåfyll, vedlikehold og tjenestedrift for alle UiTs lokasjoner, også omtalt som "Print-As-A-Service". Tjenesten skal tilby sikker utskrift og skanning med follow-me funksjonalitet basert på ansatt- og studentkort, med tilhørende kvotesystem og betalingsløsning. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.
Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten.
Politiets Fellestjenester trenger trykksaker for politietaten gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner.
Arbeids- og Velferdsetaten trenger trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på 6 til 7 millioner kroner ekskl. mva., og en maksimal totalverdi på 8,5 millioner kroner ekskl. mva. Avtalen omfatter klargjøring av trykkefiler, trykking av skjema, brosjyrer, foldere, plakater, "print on demand", samt andre trykkeritjenester, profilartikler, messemateriell og enkel grafisk design. Aksell AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Arkivverket trenger leverandører til en dynamisk innkjøpsordning for servere og lagringsteknologi, inkludert eventuell programvare og tilknyttede tjenester. Ordningen dekker fysiske servere, hyperkonvergerte løsninger, lagringsløsninger, samt tilhørende programvare, støtte og tjenester, og inkluderer også utvidelser og komplettering av eksisterende løsninger. Den maksimale totale kontraktsverdien er 150 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom kredittvurdering. Leverandøren må også være registrert i et relevant faglig register.
Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har etablert en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for IKT-konsulenter, med formål å sikre oppdragsgiver tilgang til spesialkompetanse og ekstern oppgaveløsning som ikke er tilgjengelig internt. Ordningen dekker behov for konsulentbistand innen datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, og kan benyttes ved behov for ekstra kapasitet og kompetanseoverføring. Tjenestene skal leveres i Viken. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra minimum 2 tilsvarende oppdrag de siste 3 år, samt gyldige sertifikater for kvalitets- og miljøledelsessystemer som ISO 9001 og ISO 14001. Leverandøren må også ha et godt kvalitetssikringssystem og miljøstyringssystem.