Ruter AS
Dynamisk innkjøpsordning Systemdrift
Ruter AS trenger systemdriftskompetanse for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Programvare - Data og analyse
Ruter AS har inngått en avtale med Azets Insight AS for levering av et nytt HR-system som skal samle masterdata, støtte HR-prosesser, og gi innsikt gjennom automatiserte prosesser for å gjøre hverdagen enklere og mer brukervennlig for medarbeidere, ledere og HR-medarbeidere. Avtalen har en total verdi på 20 millioner kroner, og det deltok fem leverandører i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter AS og TET Digital AS skal anskaffe nytt HR-system. Det er behov for et nytt HR-system som skal bidra til at oppdragsgiver når oppsatte strategiske mål. Anskaffelsen skal samle masterdata, støtte HR prosesser, og gi innsikt gjennom gode (i stor grad) automatiserte prosesser som gjør hverdagen enklere og mer brukervennlig for medarbeidere, ledere og HR-medarbeidere. Det er ønskelig at anskaffelsen i større grad integrerer deler av ulike prosesser i ett felles system. Ytterligere informasjon om anskaffelsen fremgår av konkurransegrunnlaget.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet i forhold til ytelsene som skal leveres. Dersom deler av avtalen skal settes bort til underleverandør, skal leverandøren beskrive dette dersom det er aktuelt.
Med tilsvarende oppdrag menes levering av HCM verktøy til kundene (offentlig eller privat) med sammenlignbart behov og kompleksitet.
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger systemdriftskompetanse for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.
TRV Gruppen AS trenger et timeregistreringssystem med opsjon for mønstring, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner over 10 år. Systemet skal være en moderne og brukervennlig skyløsning som støtter timeregistrering for både faste ansatte og sesongarbeidere, og skal gi oversikt og kontroll for ansatte, ledere og systemansvarlige. Løsningen skal inkludere en app og mulighet for bruk av adgangskort på stemplingsstasjoner basert på RFID MIFARE standard, og være tilgjengelig på pc, nettbrett, mobil eller terminaler. Prosjektet skal leveres i Trøndelag, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister.