Kriminalomsorgsdirektoratet
IKT Konsulenttjenester (1)
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Telekommunikasjonstjenester
KDI skal inngå en avtale om anskaffelse av en innsatt telefoniløsning. Formålet med anskaffelsen er å implementere felles telefoniløsning for innsatte i alle enheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Sikt - Kunnskapssektorens Tjenesteleverandør trenger en forhandler av telefoni med tilhørende tjenester for en rammeavtale over 1 år, med en maksimal totalverdi på 250 millioner kroner. Avtalen omfatter abonnement og trafikk på fast- og mobiltelefoni, samt tilhørende tjenester innenfor telefoniområdet. Tildelingskriteriene er pris (25%) og kvalitet (75%), hvor kvalitet vurderes basert på merkantile forhold, teknisk verdi og funksjonelle krav, kompetanse, miljøbelastning og krav til miljø, samt implementering og terminering. Opsjoner er også en del av vurderingen.
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger en løsning for elektronisk kontroll, inkludert kjøp av programvare og utstyr, samt reparasjon og vedlikehold, for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Løsningen skal fungere som kriminalomsorgens fagsystem for gjennomføring av straff og andre strafferettslige særreaksjoner. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Forsvarsmateriell trenger telefonitjenester til forsvarssektoren for en rammeavtale over 7 år, med en estimert totalverdi mellom 364 og 776 millioner kroner, og en maksimal totalverdi på 950 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter mobil- og fasttelefoni, kommunikasjonsplattformer og integrasjoner, administrasjon og selvbetjening, infrastruktur og teknisk drift, samt dekningsutbedring både utendørs og innendørs. Tjenestene skal være teknisk og operativt robuste, og kunne tilpasses endringer i volum og behov, inkludert økt antall brukere og geografisk utvidelse. Leverandører må dokumentere tekniske og faglige kvalifikasjoner, økonomisk kapasitet, samt evne til å levere i henhold til kravene som fremgår av kvalifikasjonsgrunnlaget.
Finanstilsynet trenger telefonitjenester, inkludert fast- og mobiltelefoni, bedriftsnett, sentralbord og tilhørende funksjonalitet, for en avtale med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.