Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    32551200 Telefonsentraler

Viser 1-20 av 20 resultater

  1. Norsk Helsenett Sf

    Telefoniløsning for Helseforvaltningen - Kvalifikasjonsfase

    Norsk helsenett SF skal etablere en felles konsolidert Telefoniplattform for hele Helseforvaltningen. Telefoniplattformen vil bestå av Kontaktsenter, Telefonsentral, Sentralbord og diverse integrasjoner. Løsningen skal etableres i NHN sine datasentre og skal helt eller delvis kunne konsumeres av virksomhetene i Helseforvaltningen utfra de enkelte virksomhetenes behov. Det er derfor behov for en fleksibel prismodell som kan skaleres opp og ned basert på konsum av de enkelte tjenestene. Fullstendig beskrivelse av formål er angitt i vedlagte konkurransebestemmelser. Klikk her https://permalink.mercell.com/178149070.aspx

    NorgeKonkurranse2. mai 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  2. Bergen Kommune

    Veil. kunngjøring Drift av fasttelefoni

    Bergen kommunes avtale for drift av fasttelefoni basert på Alcatel går ut 29 mars 2020. BK har en fasttelefoniløsning som produseres internt på Alcatel Omni PCX Enterprise Communication servere og transporten er basert på IP. BK eier alle servere, programvare, lisenser og alle apparater i løsningen. BK foretar denne utlysningen med formål om at løsningen skal driftes videre. Før anskaffelsen utformes og kunngjøres, ønsker Bergen kommune en dialog med relevante markedsaktører for å motta innspill på hvilke løsninger, produkter og tjenester som kan tilbys. Innspillene sendes oss via kommunikasjonsmodulen i Mercell KGV innen 8.januar 2020. Bergen kommune vil deretter invitere til enkeltvis dialog med leverandører som kan tilby relevante løsninger.

    NorgePlanlegging17. des. 2019
    16. des. 2019(Utgått)
  3. Statens Vegvesen

    Anskaffelse av avtale for service og vedlikehold av telefoniløsning

    Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale om service og vedlikehold av Avaya og Trio-produkter med tilhørende tjenester. Avaya: - Overvåkning av sentralene etter oversikten i lokasjonslisten - Periodisk service av telefonsentralene - Oppfølging av feil meldt av oppdragsgiver også mot 3 part - Bistand og proaktiv rådgiving - Bistand 24/7 på flere lokasjoner Trio: - Service og vedlikehold - Patching og vedlikehold etter behov - Feilretting og konfigurasjon av løsninger Se mer informasjon i KGV

    NorgeResultat3. jan. 2019
  4. Registerenheten I Brønnøysund

    Rammeavtale for telefonprodukter og vedlikeholdsavtaler på telefonsentral m.m.

    Brønnøysundregistrene skal inngå en rammeavtale på telefoniprodukter og vedlikeholdsavtaler på eksisterende telefonsentral (Alcatel) og call-center løsning.(Trio), i tillegg til Open Touch Multimedia Services som er under etablering. Avtalene skal en varighet på et år fra 1.9.2017 med ensidig opsjon for Brønnøysundregistrene på å forlenge avtalene med 1+1+1 år. Opsjonene blir automatisk utløst hvis det ikke varsles særskilt om opphør av avtalene senest en måned før opsjonsperiodene trer i kraft. Nærmere opplysninger finnes i vedlagte konkurransegrunnlag med vedlegg.

    NorgeKonkurranse20. mars 2017
    3. mai 2017(Utgått)
    2 200 000 kr