Tet Digital AS
Dynamisk innkjøpsordning - Programvare og lisenser
TET Digital AS trenger programvarekompetanse for å levere programvare og lisenser, inkludert vedlikehold. Et viktig formelt krav er beste forhold mellom pris og kvalitet.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Data og analyse
Ruter AS trenger kompetanse for å levere et nytt kundeservicesystem over 4 år til en verdi av 20,000,000 NOK. Løsningen skal inkludere telefoni og chat som en skybasert SaaS-tjeneste.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProTET Digital AS skal bygge nytt kundeservicesystem til sine eiere, og trenger en solid, velprøvd og fremtidsrettet løsning for telefoni og chat, heretter kalt “Kontaktsenter”, som skal inngå som en del av det nye kundeservicesystemet. Løsningen skal leveres som en skybasert SaaS-tjeneste.
TET Digital AS trenger programvarekompetanse for å levere programvare og lisenser, inkludert vedlikehold. Et viktig formelt krav er beste forhold mellom pris og kvalitet.
Nasjonal kommunikasjonsmyndighet har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til IT- og tjenesteutvikling med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner over 3 år. Ordningen omfatter rådgivning, bistand og prosjektledelse innen flere kategorier, inkludert prosjektledelse, teknisk arkitekturarbeid, tjeneste- og brukergrensesnittdesign, utvikling og integrasjoner, dataanalyse, sikkerhetstjenester, lokal IT-drift, drift av skyplattform og drift av IT-infrastruktur i Azure. Dette gir leverandører mulighet til å tilby tjenester basert på løpende behov og kapasitet. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen skytjenester for å levere en dynamisk innkjøpsordning for utførende konsulenttjenester til en verdi av 250 000 000 NOK. Dette inkluderer design, utvikling, test, drift og forvaltning av løsninger som skal tilgjengeliggjøre data uten å påvirke viktige tjenesteleveranser.
Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen skytjenester for å levere rådgivningstjenester til en verdi av 160 000 000 NOK. DFØ ønsker å tilby en bedre plattform for utveksling av data, inkludert tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon, uten at dette påvirker viktige tjenesteleveranser.
Ofa Iks planlegger anskaffelsen av en digital løsning for å støtte gjennomføring og oppfølging av offentlige anskaffelser og kontrakter, som skal være tilgjengelig for Ofa og 26 kommunale eiere. Leverandører inviteres til markedsdialog den 9. og 10. oktober for å gi innspill til anskaffelsen.