Anbudsoversikt for Anskaffelse av kjøretøymontert vegbanesensor til måling av “værsituasjonen” på veg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Trondheim Kommune trenger sensorteknologi for å levere kjøretøymontert vegbanesensor i Trøndelag over 5 måneder til en verdi av 1 300 000 NOK. Sensorene skal gi live data om "vegvær" for å optimalisere vinterberedskapen og saltforbruket. To viktige formelle krav er erfaring fra lignende oppdrag og et fungerende kvalitetssikringssystem. Anbudets vekting er pris: 30%, kvalitet: 40%, miljø: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av kjøretøymontert vegbanesensor til måling av “værsituasjonen” på veg
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
1 300 000,00 kr
Varighet
5 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Beskrevet i del I
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Tildelingskriterium 3
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens etableringsdato
Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet: Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget - Leverandør skal være kredittverdig. Kredittverdig mot sikkerhet aksepteres ikke. For nyoppstarta leverandører er A/N tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av tilbudsfristen. Vurderingen skal basere seg på sist kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende.
Kvalifikasjonskrav 4
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag. For nyetablerte leverandører er det tilstrekkelig at tilbudt nøkkelpersonell har erfaring fra lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Oversikt over viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker.
Kvalifikasjonskrav 5
Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak
Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et fungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringstiltak.
Kvalifikasjonskrav 6
Styring og sporing av leveransekjeden
Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden.
Kvalifikasjonskrav 7
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha system og rutiner for å redusere de viktigste miljøbelastningene fra sin virksomhet og skal benytte miljøledelsestiltak gjennom avtaleperioden. Det stilles derfor krav til at virksomheten har et miljøstyringssystem, som for eksempel Miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende. Dersom hele virksomheten er miljømerket med type-1 miljømerke, som Svanemerket eller tilsvarende, godkjennes også dette. Dokumentasjon: Tilbyder skal fylle ut vedlagte Egenerklæring for miljø, samt legge ved eventuelt sertifikat på miljøstyringssystem.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner