Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Renovasjonskjøretøy og spesialmaskiner
MOVAR IKS har til hensikt å inngå kontrakt med leverandør av Scania komprimatorbil. I MOVARs flåte av renovasjonskjøretøyer har flere av kjøretøyene uforutsett brutt sammen samtidig og er dermed ute av drift. Det er uklart om de kan repareres og eventuelt hvor lang tid det vil ta. Samtlige reservekjøretøy er allerede tatt i bruk. MOVAR har derfor et umiddelbart behov for å få på plass en ny komprimatorbil for å kunne håndtere sine lovpålagte tjenester. Et slikt kjøretøy er kritisk for at avfall skal bli samlet inn.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProMOVAR IKS har til hensikt å inngå kontrakt med leverandør av Scania komprimatorbil. I MOVARs flåte av renovasjonskjøretøyer har flere av kjøretøyene uforutsett brutt sammen samtidig og er dermed ute av drift. Det er uklart om de kan repareres og eventuelt hvor lang tid det vil ta. Samtlige reservekjøretøy er allerede tatt i bruk. MOVAR har derfor et umiddelbart behov for å få på plass en ny komprimatorbil for å kunne håndtere sine lovpålagte tjenester. Et slikt kjøretøy er kritisk for at avfall skal bli samlet inn.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet NTNU trenger et driftssikkert nullutslippskjøretøy med komprimator påmontert. Kjøretøyet skal være robust, brukervennlig og tilpasset helårsdrift, med pålitelig komprimeringsfunksjon og lave driftskostnader.
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.