Anbudsoversikt for Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Arbeids- og velferdsdirektoratet skal gjennomføre anskaffelse med mål om å inngå avtale med en leverandør av skytjenester (SaaS) for håndtering av reise og utlegg i NAV. Målet er at prosessen fra innsending til utbetaling av refusjon for reiseregning og utlegg skal gjennomføres med stor grad av automatikk og innebygde kontrollmuligheter, som kan gi brukerene en positiv opplevelse og øke kvaliteten. Hensikten med ny løsning er å: - få økt brukertilfredshet - bidra til redusert tidsbruk - gi økt regnskapskvalitet For å sikre helhetlig og effektiv prosess kreves godt samspill mellom ny skytjeneste for reise og utlegg og eksisterende lønns- og personalsystem, der brukervennlighet og utveksling av data og informasjon er essensielt. Klikk her https://permalink.mercell.com/150874339.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS)
Varighet
36 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk soliditet til å gjennomføre avtalen. Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, bes utfyllende opplysninger sendt med kvalifiseringsforespørselen.
Kvalifikasjonskrav 3

Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens tekniske kapasitet og faglige kvalifikasjoner. Vedrørende kapasitet bes det om en beskrivelse av relevante enheter hos leverandøren. Vedrørende kvalifikasjoner bes det om en kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren. Det skal ikke angis hvilke personer som vil tilbys og det skal ikke leveres inn CV-er. Oversikt over leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre år Det kreves erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens 3 mest relevante leveranser de siste 3 årene inkludert en beskrivelse av oppdraget, verdi/omfang, tidspunkt og mottakere (referansekunde). Navn og kontaktinformasjon til kontaktperson hos referansekunden som kan bekrefte opplysningene må kunne oppgis på forespørsel. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonkrav: Gi en redegjørelse vedrørende foretakets kvalitetssikringssystem / styringssystem, samt eventuelle attester utstedt av uavhengige organer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner