Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Skatteetaten trenger en SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem for en løpende tjenesteavtale over 8 år. Systemet skal inkludere funksjonalitet for besvarelse av eksterne henvendelser via telefon og chat, samt bemanningsplanlegging, og skal håndtere minimum 125 000 inngående telefonhenvendelser og bemanne minst 75 personer samtidig. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%), tjenestens kvalitative verdi knyttet til tekniske, funksjonelle og sikkerhetsmessige egenskaper (65%), samt organisering og gjennomføring av etableringsfasen og kundestøtte (5%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere leveranser til eksterne kunder med spesifisert funksjonalitet og integrasjon, samt redegjørelse for avtaleforhold de seneste fem år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver har behov for et system med funksjonalitet som er nødvendig for - utførelse av kjerneoppgaver for kontaktsenter, først og fremst besvarelse av eksterne henvendelser via kravspesifiserte kanaler samt tilknyttet trafikkstyring - bemanningsplanlegging for bl.a. kontaktsenter, herunder vaktplanlegging og -oppfølging Det skal inngås en løpende tjenesteavtale som bl.a. skal omfatte leveranse av et slikt system som programvaretjeneste. Med programvaretjeneste menes programvarefunksjonalitet som leveres som tjeneste over nett, også betegnet som SaaS-ytelse. Avtalen skal også omfatte diverse øvrige regulerte, tilknyttede ytelser.

    Kontakt navn
    Torgrim Kloster
    Kontakt telefon
    +47 80080000
    Adresse
    Fredrik Selmers vei 4, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Interessenten skal ha tilfredsstillende soliditet.

    Interessenten skal ha ordnede forhold, hva gjelder innbetaling av skatt samt arbeidsgiver- og merverdiavgift.

    Interessenten skal være et lovlig etablert foretak.

    Interessenten skal i løpet av de seneste fem årene ha omsatt programvaretjeneste til minst to eksterne kunder, hvorav programvaretjeneste som har blitt omsatt til den enkelte eksterne kunde skal inkludere funksjonalitet for kontaktsentervirksomhet, og da minimum funksjonalitet for besvarelse av henvendelser via telefon og chat, skal ha blitt brukt til kontaktsentervirksomhet hos den enkelte eksterne kunde, og da minimum til å besvare henvendelser via telefon og chat, og i løpet av en periode på 12 måneder i løpet av de seneste fem år skal ha håndtert minimum 125 000 inngående telefonhenvendelser til den enkelte eksterne kunde.

    Til hver enkelt ekstern kunde som interessenten har omsatt programvaretjeneste til i henhold til pkt. 1, så skal interessenten også ha ytt følgende tjenester i løpet av de seneste fem år: Gjennomført eller bistått ved teknisk og funksjonell konfigurasjon av samme programvaretjeneste som interessenten har omsatt, og gjennomført eller bistått ved utvikling og/eller oppsett av integrasjon mellom samme programvaretjeneste som interessenten har omsatt og minst én annen løsning.

    Interessenten skal ha i løpet av de seneste fem årene ha omsatt programvaretjeneste til minst én ekstern kunde, hvorav programvaretjeneste som har blitt omsatt til den enkelte eksterne kunde skal inkludere funksjonalitet for bemanningsplanlegging, ha blitt brukt til bemanningsplanlegging av den enkelte eksterne kunde og i den forbindelse ha blitt brukt av den enkelte eksterne kunde til å, på ett og samme tidspunkt, håndtere minimum 75 ulike personer.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlagets hoveddokument.

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlagets hoveddokument.

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlagets hoveddokument.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner