Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    32524000 Telekommunikasjonssystem

Viser 1-25 av 34 resultater

  1. Skatteetaten

    20240059 SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem

    Skatteetaten trenger en SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem for en løpende tjenesteavtale over 8 år. Systemet skal inkludere funksjonalitet for besvarelse av eksterne henvendelser via telefon og chat, samt bemanningsplanlegging, og skal håndtere minimum 125 000 inngående telefonhenvendelser og bemanne minst 75 personer samtidig. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%), tjenestens kvalitative verdi knyttet til tekniske, funksjonelle og sikkerhetsmessige egenskaper (65%), samt organisering og gjennomføring av etableringsfasen og kundestøtte (5%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere leveranser til eksterne kunder med spesifisert funksjonalitet og integrasjon, samt redegjørelse for avtaleforhold de seneste fem år.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    3. juni 2025(11 dager)
  2. Direktoratet For Samfunnssikkerhet Og Beredskap (dsb)

    RFI Uttesting av oppdragskritiske systemer

    Direktoratet For Samfunnssikkerhet Og Beredskap (DSB) planlegger anskaffelsen av et nytt offentlig nødkommunikasjonssystem, kalt Nytt Nødnett, som skal tilby oppdragskritiske tjenester i henhold til 3GPP MCX-spesifikasjonene. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen ved å delta i en RFI-prosess for å teste MC-systemer i en praktisk setting. Dokumentene for RFIen er tilgjengelige for interessenter.

    NorgePlanlegging31. mars 2025
    31. juli 2025(69 dager)
  3. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
  4. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    24. juli 2025(62 dager)
  5. Bergen Kommune

    Trinn 1 Prekvalifisering konkurranse Anskaffelse av IKT-løsning for kontaktsenter

    Bergen kommune trenger en ny digital IKT-løsning for kontaktsenter som skal leveres som en "as-a-service" tjeneste over internett. Avtalen inkluderer etablering, opplæring, konfigurering, integrasjoner, innlasting/konvertering av data, drift og vedlikehold, samt 2/3-linje brukerstøtte for kanal tale, med opsjon på andre kanaler og funksjonaliteter. Prosjektet har en varighet på 10 år og skal leveres i Vestland. Leverandører må dokumentere erfaring med lignende IKT-løsninger gjennom 2 til 4 referanseprosjekter fra de siste fem årene, samt ha et operasjonalisert styringssystem for informasjonssikkerhet, for eksempel ISO/IEC 27001. Kvalifikasjonskrav inkluderer også dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, som ISO 9001, og miljøledelsessystem, som ISO 14001. Leverandører som kvalifiseres vil få mulighet til å levere tilbud.

    NorgeKonkurranse23. jan. 2025
    24. feb. 2025(Utgått)
  6. Oslo Kommune Brann- Og Redningsetaten

    Rammeavtale operativt samband-aktivt hørselvern

    Oslo brann- og redningsetat trenger leverandører av aktivt hørselvern med integrert samband for å levere supplerende garnityr til Tetra radioterminaler i Oslo over 4 år til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal leveres personlig hørselvern som er kompatibelt med OBREs eksisterende sambandsplattform, inkludert modulær sambandsvest fra Viking og styringsenhet V60 produsert av Invisio, og skal kunne brukes mot nødnett.

    NorgeKonkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr
  7. Helsetjenestens Driftsorganisasjon For Nødnett Hf

    Kommunikasjonsløsning i den akuttmedisinske kjede til Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF (HDO HF)

    Helsetjenestens Driftsorganisasjon For Nødnett Hf har inngått avtale med Frequentis AG for kompetanse til å levere kommunikasjonsløsning. Anbudets vekting var 47% for løsningens tekniske, funksjonelle og operasjonelle kvalitet, 10% for vedlikehold og support, 10% for prosjektmetodikk, organisasjon, opplæring og prosjektplan, og 33% for kostnad.

    NorgeResultat14. okt. 2023
  8. Frogn Kommune

    Nytt telefonisystem

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av nytt telefonisystem til Frogn, Vestby og Ås kommune. Kommunene ønsker en best mulig telefoniløsning til best mulig pris. Vi har behov for en enhetlig telefoniløsning som kan erstatte alle dagens løsninger og sømløst betjene alle tre kommuner. Løsningen skal være basert på Teams telefoni, eventuelt med påbygning av et 3. parts produkt. Kommunene har vurdert at det er behov for ny fremtidsrettet og kostnadseffektiv telefoniløsning. Bakgrunnen for dette er at telefoniløsningene i kommunene er av varierende kvalitet og type. Felles for alle er at de er kostbare å drifte, support fra leverandør er opphørt eller opphører snart, samt at det er mangelfull funksjonalitet. Kommunen har i dag teknologisk gjeld som betyr at utstyr ikke lenger har support eller at det lages reservedeler.

    NorgeResultat31. okt. 2022
  9. Frogn Kommune

    Nytt telefonisystem

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av nytt telefonisystem til Frogn, Vestby og Ås kommune. Kommunene ønsker en best mulig telefoniløsning til best mulig pris. Vi har behov for en enhetlig telefoniløsning som kan erstatte alle dagens løsninger og sømløst betjene alle tre kommuner. Løsningen skal være basert på Teams telefoni, eventuelt med påbygning av et 3. parts produkt. Kommunene har vurdert at det er behov for ny fremtidsrettet og kostnadseffektiv telefoniløsning. Bakgrunnen for dette er at telefoniløsningene i kommunene er av varierende kvalitet og type. Felles for alle er at de er kostbare å drifte, support fra leverandør er opphørt eller opphører snart, samt at det er mangelfull funksjonalitet. Kommunen har i dag teknologisk gjeld som betyr at utstyr ikke lenger har support eller at det lages reservedeler.

    NorgeKonkurranse25. aug. 2022
    3. okt. 2022(Utgått)
  10. Digitaliseringsdirektoratet

    Kjøp av kontaktsenterløsning for brukerstøtte til Altinn og ID-porten

    Digdir har behov for en kontaktsenterløsning for å motta og besvare brukerhenvendelser. I kontaktsenterløsningen ønsker vi å ha kanalene telefoni, chat og mulighet for å sende SMS. Løsningen skal brukes av ID-porten og Altinn brukerstøtte. Brukerstøttene opererer via kanalene telefoni, e-post og chat. E-post håndteres i en egen løsning og er ikke en del av denne anskaffelsen. For mer informasjon, se SSA-L bilag 1. Digdir ønsker å inngå en avtale på 3 år med opsjon på forlengelse i 1+1 år. Estimert kontraktsverdi inkl. opsjon på forlengelse er mellom 4,2 - 4,5 mill. kroner ekskl. mva. Digdir planlegger å gjennomføre tilbudspresentasjoner i løpet av uke 19 med 3 av tilbyderne med best oppfyllelse av tildelingskriteriene. Vi vil gjennomføre tilbudspresentasjonene digitalt via Microsoft Teams.

    NorgeResultat21. juni 2022
  11. Digitaliseringsdirektoratet

    Kjøp av kontaktsenterløsning for brukerstøtte til Altinn og ID-porten

    Digdir har behov for en kontaktsenterløsning for å motta og besvare brukerhenvendelser. I kontaktsenterløsningen ønsker vi å ha kanalene telefoni, chat og mulighet for å sende SMS. Løsningen skal brukes av ID-porten og Altinn brukerstøtte. Brukerstøttene opererer via kanalene telefoni, e-post og chat. E-post håndteres i en egen løsning og er ikke en del av denne anskaffelsen. For mer informasjon, se SSA-L bilag 1. Digdir ønsker å inngå en avtale på 3 år med opsjon på forlengelse i 1+1 år. Estimert kontraktsverdi inkl. opsjon på forlengelse er mellom 4,2 - 4,5 mill. kroner ekskl. mva. Digdir planlegger å gjennomføre tilbudspresentasjoner i løpet av uke 19 med 3 av tilbyderne med best oppfyllelse av tildelingskriteriene. Vi vil gjennomføre tilbudspresentasjonene digitalt via Microsoft Teams.

    NorgeKonkurranse24. mars 2022
    26. apr. 2022(Utgått)
    4 500 000 kr
  12. Hamar Kommune

    Nytt oppdragshåndteringssystem 110-sentral Prekvalifisering

    Formålet med anskaffelsen er å erstatte dagens oppdragshåndteringsverktøy for alle 110-sentraler i Norge. Vision, som sentralene bruker i dag, har nådd sin tekniske levealder og det er behov for utskifting. Vision har, siden anskaffelse i forbindelse med innføring av Nødnett, vært eid av staten. Det har hele tiden vært lagt til grunn at staten skulle stå for anskaffelsen av Vision, mens utskifting av verktøyet og anskaffelse av et nytt oppdragshåndteringsverktøy er et kommunalt ansvar og skal finansieres av kommunene. Se vedlagte konkurransegrunnlag med alle vedlegg for fullstendig beskrivelse.

    NorgeResultat26. mai 2021
  13. Helsetjenestens Driftsorganisasjon For Nødnett Hf

    Kommunikasjonsløsning i den akuttmedisinske kjede for levering til Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF (HDO HF)

    Oppdragsgiver ønsker å anskaffe fremtidens kommunikasjonsløsning til bruk i den medisinske nødmeldetjenesten i de fire helseregionene i Norge, som erstatning for dagens kommunikasjonsløsning. HDO HF har delt leveransen i faser slik at kommunikasjonsløsningen implementeres i tråd med innføring av ulike løsninger på Kundens side. Anskaffelsen dekker kjøp, tilpasning, innføring og vedlikehold av kommunikasjonsløsningen over løsningens levetid.

    NorgeResultat19. des. 2020
  14. Helsetjenestens Driftsorganisasjon For Nødnett Hf

    Teknisk løsning for direkte utalarmering av akutte vakttjenester

    HDO har behov for en teknisk løsning som dekker behovet for umiddelbar utalarmering av akutte vakttjenester fra dedikerte alarmknapper som vil være plassert på strategiske posisjoner i sykehuset. Ved hendelser med behov for akutt assistanse på sykehuset, aktiverer personalet alarmknapper som er predefinert for aktuell hendelse med opplysninger om type hendelse og hvor hendelsen er.

    NorgePlanlegging8. jan. 2020
    7. jan. 2020(Utgått)