Anbudsoversikt for Kjøp av kontaktsenterløsning for brukerstøtte til Altinn og ID-porten

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Telekommunikasjonstjenester

Digdir har behov for en kontaktsenterløsning for å motta og besvare brukerhenvendelser. I kontaktsenterløsningen ønsker vi å ha kanalene telefoni, chat og mulighet for å sende SMS. Løsningen skal brukes av ID-porten og Altinn brukerstøtte. Brukerstøttene opererer via kanalene telefoni, e-post og chat. E-post håndteres i en egen løsning og er ikke en del av denne anskaffelsen. For mer informasjon, se SSA-L bilag 1. Digdir ønsker å inngå en avtale på 3 år med opsjon på forlengelse i 1+1 år. Estimert kontraktsverdi inkl. opsjon på forlengelse er mellom 4,2 - 4,5 mill. kroner ekskl. mva. Digdir planlegger å gjennomføre tilbudspresentasjoner i løpet av uke 19 med 3 av tilbyderne med best oppfyllelse av tildelingskriteriene. Vi vil gjennomføre tilbudspresentasjonene digitalt via Microsoft Teams.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Zisson AS
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
4 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner