Anbudsoversikt for Anskaffelse av løst inventar Ryen helsehus
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Ryen helsehus skal flytte inn i nytt bygg i løpet av våren 2020. I den forbindelse skal det nye helsehuset innredes. Ryen helsehus vil bestå av 4. etasjer. Underetasjen består av møterom, personalrom, kontor, behandlingsrom, kafe med mer. Beboerne holder til i 1 til 3 etasje. Det er totalt 142 beboerrom fordelt på 6 boenheter per etasje. Alle boenhetene har et felles oppholdsrom og anretningskjøkken som gir 6 i hver etasje og 18 totalt. I hver etasje er det også 2 kontorer og 4 medisinrom. Møblene skal leveres og monteres på Ryen helsehus i løpet av mai 2020. All emballasje skal tas med i retur. Anskaffelsen er delt i fire kapitler; sittemøbler, platemøbler, spesialmøbler og utemøbler. Tildeling vil skje per kapittel (sittemøbler, platemøbler, spesialmøbler og utemøbler), og leveransen kan således deles mellom flere leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av løst inventar Ryen helsehus
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav 2: Oppdragsgiver vil kreve at valgte leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.
Krav 1: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Krav 2: God soliditet Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 mnd, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall
Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante/tilsvarende leveranser. Med dette menes leveranser som kan sammenlignes med omfanget og innholdet av leveransene i denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver. Krav 2: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til levering av møbler. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, kan disse fremlegges som dokumentasjon.