Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale på konsulenttjenester på fagområdet offentlige anskaffelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Vi ønsker å leie inn konsulenttjenester for fagområdet offentlige anskaffelser. Aktuelle arbeidsoppgaver vil være, men er ikke begrenset til;   - ansvar for gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelsesprosesser i samarbeid med avdelinger og regionskontor  - håndtere innsynsbegjæringer og klager i anskaffelsene  - rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser og anskaffelsesområdet  - bistå med annet arbeid på anskaffelsesområdet som å lage maler, rutiner prosedyrer osv.   Konsulenten vil samarbeide tett med innkjøpere og andre aktuelle fagpersoner i NVE. Vi ønsker en fleksibel rammeavtale hvor det kan gjøres avrop på få timer/enkelte oppdrag eller perioder med mange oppdrag i størrelsesorden 30 timer i uka eller mer.  Rammeavtalen har varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1+1 år.   Vi antar at verdien av anskaffelsen i avtaleperioden er ca. 4 000 000 kr. eks. mva. inkludert opsjoner. Maksimalverdi for rammeavtalen er 8 000 000 kr. eks. mva.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale på konsulenttjenester på fagområdet offentlige anskaffelser
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. fra tilbudsfristens utløp
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner