Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale på konsulenttjenester på fagområdet offentlige anskaffelser

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Vi ønsker å leie inn konsulenttjenester for fagområdet offentlige anskaffelser. Aktuelle arbeidsoppgaver vil være, men er ikke begrenset til;   - ansvar for gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelsesprosesser i samarbeid med avdelinger og regionskontor  - håndtere innsynsbegjæringer og klager i anskaffelsene  - rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser og anskaffelsesområdet  - bistå med annet arbeid på anskaffelsesområdet som å lage maler, rutiner prosedyrer osv.   Konsulenten vil samarbeide tett med innkjøpere og andre aktuelle fagpersoner i NVE. Vi ønsker en fleksibel rammeavtale hvor det kan gjøres avrop på få timer/enkelte oppdrag eller perioder med mange oppdrag i størrelsesorden 30 timer i uka eller mer.  Rammeavtalen har varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1+1 år.   Vi antar at verdien av anskaffelsen i avtaleperioden er ca. 4 000 000 kr. eks. mva. inkludert opsjoner. Maksimalverdi for rammeavtalen er 8 000 000 kr. eks. mva.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Inventura AS
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
4 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 4 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale på konsulenttjenester på fagområdet offentlige anskaffelser
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner