Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Norsk Helsenett SF trenger et supportsystem (SaaS) for divisjon Helsepersonell, med en kontraktsvarighet på 4 år og en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner. Systemet skal erstatte det eksisterende egenutviklede systemet Junta, og vil bli brukt av 22 kundekonsulenter som håndterer rundt 60 000 henvendelser årlig. Det er krav om at leverandøren har god kompetanse og kapasitet for leveranse og videreutvikling av skybaserte supportsystemer, samt erfaring fra lignende leveranser de siste tre årene. Dokumentasjon av kompetanse, kapasitet, og referanser fra tidligere leveranser er nødvendig. Det kreves også at leverandøren har tilfredsstillende systemer for informasjonssikkerhet, dokumentert gjennom ISO27001-sertifisering eller tilsvarende. Personvern er viktig, og det er krav om at personopplysninger ikke behandles utenfor EU/EØS.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kunde- og driftssenteret har ansvaret for å besvare henvendelser til Norsk helsenett SF (NHN). Henvendelsene mottas i dag pr telefon, e-post eller via kundeportal, og kommer primært fra NHN's kunder, medlemmer og samarbeidspartnere, potensielle kunder og samarbeidspartnere, brukere av NHN's e-helsetjenester, og i noen tilfeller innbyggere som bruker NHN's e-helsetjenester. I de fleste tilfeller skal henvendelser som nevnt over registreres i et support-/ saksbehandlingssystem, der henvendelsene behandles, besvares eller settes videre til 2. linje, annen saksbehandler eller en ekspertgruppe (team). Dette innebærer ofte dialog med innmelder underveis i saksgangen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelse av supportsystem (SaaS) til divisjon Helsepersonell i NHNKunde- og driftssenteret består av 22 kundekonsulenter (agenter), og besvarer ca. 60 000 henvendelser pr år. Vi benytter i dag Puzzel som kontaktsenterløsning for telefonhenvendelser, samt et egenutviklet system (Junta) for support og saksbehandling. Det er Junta som nå skal erstattes. Kontaktsenterløsning for telefonhenvendelser inngår ikke i denne anskaffelsen.

    Kontakt navn
    Avdeling anskaffelser
    Kontakt telefon
    +47 24200000
    Kontakt e-post
    anskaffelser@nhn.no
    Adresse
    Abels gate 9, 7030 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i.

    Leverandør skal ha tilstrekkelig god økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten, herunder tilfredsstillende omsetning, inntjening, likviditetsgrad og egenkapitalandel. Betalingserfaringen må være tilfredsstillende.

    Leverandøren skal ha etablert tilfredsstillende systemer for informasjonssikkerhet. Kravet må oppfylles av både leverandør og eventuelle underleverandører el. samarbeidende foretak.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha god kompetanse og kapasitet for leveranse og videreutvikling av skybasert supportsystem.

    Leverandøren skal ha erfaring fra leveranse, drift og vedlikehold av supportsystem som en skybasert tjeneste.

    Leverandøren og underleverandører som er involvert i den pågående tjenesteleveransen skal ikke behandle personopplysninger utenfor EU/EØS. Det er forventet at en delmengde av innmeldte saker i supportsystemet vil inneholde særlige kategorier av personopplysninger. Kravet må oppfylles av både leverandør og eventuelle underleverandører el. samarbeidende foretak.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av supportsystem (SaaS) til divisjon Helsepersonell i Norsk helsenett SF
Estimert verdi
2 300 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner