Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Telekommunikasjonstjenester

Bærum kommune, i samarbeid med kommunene Lillestrøm, Nordre Follo, Ullensaker, Lillehammer, Eidsvoll, Ås, Nittedal, Vestby, Aurskog-Høland, Nesodden, Frogn, Nes, Nannestad, Gausdal, Gjerdrum, Øyer, Hurdal og Rælingen, har inngått en avtale med Telia Norge AS om levering av telefonitjenester, inkludert mobiltelefoni, M2M (IoT), mobilt bedriftsnett, mobilt bredbånd, IP-telefoni/fasttelefoni og prioritert abonnement. Avtalen har en verdi på 150 millioner kroner. Fire tilbud ble mottatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Telia Norge AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
150 000 000 kr

Om anbudet

    Bærum kommune, i samarbeid med kommunene Lillestrøm, Nordre Follo, Ullensaker, Lillehammer, Eidsvoll, Ås, Nittedal, Vestby, Aurskog-Høland, Nesodden, Frogn, Nes, Nannestad, Gausdal, Gjerdrum, Øyer, Hurdal og Rælingen inviterer til åpen anbudskonkurranse for kjøp av telefonitjenester.Kommunene har behov for telefonitjenester, som inkluderer abonnementer for mobiltelefoni, M2M (IoT), mobilt bedriftsnett, mobilt bredbånd, IP-telefoni/fasttelefoni, prioritert abonnement mm.Hovedtrekkene i prosedyrenBærum kommune, i samarbeid med kommunene Lillestrøm, Nordre Follo, Ullensaker, Lillehammer, Eidsvoll, Ås, Nittedal, Vestby, Aurskog-Høland, Nesodden, Frogn, Nes, Nannestad, Gausdal, Gjerdrum, Øyer, Hurdal og Rælingen inviterer til åpen anbudskonkurranse for kjøp av telefonitjenester.Kommunene har behov for leveranse av telefonitjenester som inkluderer abonnementer for mobiltelefoni, M2M (IoT), mobilt bedriftsnett, mobilt bredbånd, IP-telefoni/fasttelefoni, prioritert abonnement mm.

    Kontakt navn
    Katrine Evju
    Kontakt telefon
    +47 67504050
    Adresse
    Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden.

    Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering, kvalitetsforbedring og datasikkerhet.

    Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Miljøledelsessystemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring på: organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet og ytelsens klimapåvirkning.

    Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i.

    Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten.

    Det kreves erfaring fra oppdrag med tilsvarende kompleksitet hva gjelder levering av telefonitjenester til større bedriftskunder med et høyt tjenestenivå og stort abonnements volum. Med dette menes et kundeforhold som hovedleverandør for en kunde, hvor kunden har samfunnskritiske oppdrag og en størrelse som omfatter minimum 2000 abonnementer.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlag

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner