Anbudsoversikt for Anskaffelse av tørrgjødselvogn til Sortland vgs

Brief

Nordland Fylkeskommune trenger en tørrgjødselvogn til Sortland vgs avd Kleiva, med en maksimal totalverdi på 700000 kroner. Vognen skal brukes i undervisningen og for å effektivisere gårdsdriften, og må være egnet til kjøring av tørrgjødsel og kalksand på jordene. Den skal ha store hjul og god flyteevne, samt være utrustet med nødvendig utstyr for bruk og kjøring etter vei for å nå alle områder skolen forvalter. Kvalifikasjonskrav inkluderer tilstrekkelig økonomi til å kunne gjennomføre oppdraget, hvor A rating eller bedre fra D&B gir automatisk kvalifisering.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av tørrgjødselvogn til Sortland vgs
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Aleksander Fagervik Kahegezo Sølvberg
Kontakt telefon
+47 75650000
Kontakt e-post
alekah@nfk.no
Adresse
Prinsens gate 100, 8005 BODØ
Lokasjon
Estimert verdi
700 000,00 kr
Beskrivelse
Sortland vgs. avd Kleiva har behov for en tørrgjødselvogn. Tørrgjødselvognen skal brukes i undervisningen og for å effektivisere gårdsdriften. Vognen skal være egnet til kjøring av tørrgjødsel og kalksand på jordene. For skolen er storehjul og god flyteevne viktige element, i tillegg til de andre ønskene i kravspec. Siden eiendommen skolen forvalter ligger i ulike områder skal vognen være utrustet med utstyr som må til for bruk og kjøring etter vei for å nå alle områder.
Hovedtrekk i prosedyren
Kravene for utstyret som skal leveres er angitt i vedlagt kravspesifikasjon.
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder må ved tilbudsfristen ha tilstrekkelig økonomi til å kunne gjennomføre oppdraget. Dersom tilbyder har A rating eller bedre fra D&B gir dette automatisk kvalifisering. Oppdragsgiver innhenter selv ratingrapport. Dersom tilbyder ikke oppfyller ratingkravet må økonomisk gjennomføringsevne dokumenters. Relevant dokumentasjon kan være regnskaper, revisjonsrapport, årsmeldinger, finansieringsplaner eller driftsgarantier fra bank eller morselskap. Oppdragsgiver vil på bakgrunn av mottatt dokumentasjon avgjøre om tilbyder er kvalifisert til å delta i konkurransen.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    16. mai 2025, 13:22

  2. Frist for spørsmål

    11 døgn

    2. juni 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    9. juni 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    9. juni 2025, 22:00

  5. Startdato for avtale

    15. juni 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    10. sep. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    30. nov. 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner