Anbudsoversikt for Anskaffelse av utredning og uavhengig kvalitetssikring skredfare i bratt terreng

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Som en del av skredforvaltningsarbeidet utreder NVE faren for snøskred, sørpeskred, steinsprang, steinskred, jordskred og flomskred i statlig regi i uvalgte bebygde områder. Behovet for utredninger baserer seg i hovedsak på Plan for skredfarekartlegging (NVE 14/2011)[1] og nye skredhendelser.   NVE ønsker i den forbindelse tilbud på følgende type oppdrag: - A - Skredfareutredning i henhold til byggteknisk forskrift (TEK17)[2], veilederen for utredning av sikkerhet mot skred i bratt terreng[3] (herved kun omtalt som veilederen) og vedlegg 4 - Kravspesifikasjon. -   -- UKS - Uavhengig kvalitetssikring av alle delområder i oppdrag type A.   Avtalen gjelder ikke skredfareutredninger av fjellskred eller kvikkleireskred.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av utredning og uavhengig kvalitetssikring skredfare i bratt terreng
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha tilstrekkelig kompetanse og erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: I tillegg til kompetansekrav omtalt i veilederen, må minst to nøkkelpersoner med minst 5 års erfaring og har gjennomført denne typen store og komplekse kartleggingsoppdrag tidligere, benyttes i oppdraget. Egenerklæringsskjema på kompetanse (vedlegg 2) må legges ved tilbudet. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene må legges ved tilbudet. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner