Anbudsoversikt for Anskaffelse - Rammeavtale for merkantil bistand

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale med en leverandør for merkantil og administrativ innkjøpsbistand. Leverandøren må tilby meget god kompetanse med høy grad av leveringssikkerhet i avtaleperioden.  Oppdragsgiver har en egen rammeavtale for juridisk bistand, og dette omfattes følgelig ikke. Leverandøren skal tilby bistand knyttet til gjennomføringen av: -Anskaffelser av en bredde av varer og tjenester -Bygg- og anleggsanskaffelser, og -IKT-anskaffelser, herunder knyttet til både varer, tjenester og komplekse IKT-løsninger.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse - Rammeavtale for merkantil bistand
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Kredittvurderingen må vise at leverandør er kredittverdig uten sikkerhet. Leverandør med lavere rating enn dette (dvs. ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil bli avvist. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering utført av godkjent kredittforetak skal vedlegges tilbudet. Kredittvurderingen skal være rating (inneholde kredittrating, delbedømmelse og historisk rating). Kredittvurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3

Erfaring: Leverandøren skal ha god erfaring fra gjennomføring av lignende leveranser. Dokumenteres ved: Kort beskrivelse av inntil 4 lignende leveranser de tre siste årene. Beskrivelsene bør minimum inneholde: Navn kunde Kontraktsverdi og omfang Tidspunkt for leveransen Beskrivelse av leveransen. Kapasitet: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen. Skal dokumenteres ved: En oversikt over antallet konsulenter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, med minst 5 års relevant erfaring. Konsulentene skal kategoriseres knyttet til sin «hovederfaring», hhv. «generell anskaffelseskompetanse», «bygg- og anleggsanskaffelser og «IKT-anskaffelser». Det er ikke nødvendig å navngi konsulentene eller levere CV tilknyttet kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner