Anbudsoversikt for Arealeffektivisering Bærum Rådhus - Anskaffelse av kontormøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
I forbindelse med en større omorganisering, skal det gjennomføres bygningsmessige endringer for å arealeffektivisere Rådhuset i Bærum. På bakgrunn av dette er det behov for flere møbler til kontorarealene. Gjenbruk er et overordnet kriterium for gjennomføring av prosjektet. Alle møbler skal i all hovedsak gjenbrukes, men behovet for visse møbler melder seg når antall brukere på huset dobles. Anskaffelsen er derfor delt i to delkontrakter: • Delkontrakt A, som omfatter levering av møbler som ikke må være identisk med gjenbruksmøblene (ståbord f. eks) • Delkontrakt B, som omfatter supplering av de eksisterende møblene (møteromsstol for eks). Leverandørene kan inngi tilbud på én eller begge delkontrakter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Arealeffektivisering Bærum Rådhus - Anskaffelse av kontormøbler
- Kategori (CPV)