Anbudsoversikt for AutoPASS Driftsplattform for innkreving av bompenger i Norge
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Reise, kollektiv og trafikk
Statens vegvesen ønsker som innkjøper av systemløsninger for bompengeinnkreving å legge opp til et velfungerende marked. I 2016-2019 gjennomfører Statens vegvesen sammen med de regionale bompengeselskapene en serie anskaffelser, som skal erstatte dagens sentralsystem. Etter en gjennomført og godkjent konseptfase er prosjektet nå anskaffelsesfasen for forretningssystem for regionale bompengeselskapene (AutoPASS Operatørløsninger), samt anskaffelsene av systemkomponentene AutoPASS HUB og AutoPASS IP systemløsninger for Statens Vegvesen. For å romme og sikre stabil drift av disse systemene og tilknyttede systemløsninger ønskes det anskaffet en driftsplattformtjeneste. AutoPASS Driftsplattform skal inneholde standardiserte tjenester for å dekke behovene for lagring av meldinger/transaksjoner/filer, meldingsformidling, kundereskontro, bildedatabase, mm.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- AutoPASS Driftsplattform for innkreving av bompenger i Norge
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 60 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: • Årsrapport fra 2016, 2015 og 2014 inkludert revisor rapport. • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Dokumentasjonskrav 1) • Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen av hver leveranse må ikke overskride en A4-side med tekst per referanse. Budgiveren må sørge for at dokumentasjonen oppfyller kravene. Nyopprettede Budgivere kan basere sin dokumentasjon på leveranser av ansatte fra tidligere arbeidsgivere. • En beskrivelse av hvordan budgiverens erfaring fra ovennevnte leveranser, vil bli brukt til å oppfylle dette tilbudet. Hver beskrivelse skal ikke overstige to A4-sider med tekst per referanse. Dokumentasjonskrav 2) • Beskrivelse av hvordan Leverandøren skal sikre tilstrekkelig kapasitet til å oppfylle denne avtalen, inkludert: -Organisering -Ressurser som er relevante for denne kontrakten (ingen CVer) -Tredjeparts leverandører med beskrivelse av hvilken grad underleverandører skal benyttes. -Kvalitetssikring