Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger kompetanse innen datatjenester for å levere et Service Management verktøy i Oslo over 10 år til en verdi av 167 000 000 NOK. Verktøyet skal gi helhetlig brukerstøtte og et brukervennlig grensesnitt for saksbehandlere og sluttbrukere. To viktige formelle krav er god erfaring fra lignende oppdrag og tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. Anbudets vekting er pris: 30%, funksjonalitet og brukervennlighet: 40%, samhandling: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    UKE har behov for et Service Management verktøy som skal bidra til helhetlig brukerstøtte på tvers av virksomhetene. Avtalen skal sikre at UKE og Oslo kommune har et moderne og fremtidsrettet SMV som støtter sluttbrukere i sitt møte med interne tjenester og som gir saksbehandlerne et brukervennlig grensesnitt.

    Kontakt navn
    Elin Furuheim
    Kontakt telefon
    +47 21802180
    Adresse
    Grensesvingen 2, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Foretaket må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.

    Leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren må ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet i forhold til ytelsene som skal leveres.

    Leverandøren må ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold.

    Leverandøren må ha et miljøledelsessystem.

    Leverandøren må ha et styringssystem for informasjonssikkerhet.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver har behov for et sikkert, brukervennlig og fremtidsrettet SMV som enkelt kan konfigureres og tilpasses. Det er behov for et brukervennlig og effektivt brukergrensesnitt for saksbehandlere og sluttbrukere.

    Beskrivelse

    Samhandling - plan for etablering - samhandling i avtaleperioden Oppdragsgiver har behov for en god og gjennomtenkt plan for hvordan Leverandøren vil sikre en effektiv og forutsigbar implementering og løpende drift. Oppdragsgiver har behov for god service på flere nivåer. Dette innebærer opplæring av brukere, drift av løsningen, og jevnlig samhandling med avtaleforvaltere.

    Beskrivelse

    Ettersom anskaffelsen gjelder en tjenesteanskaffelse hvor Oslo kommune anskaffer menneskelige ressurser som skal stå for drift, vedlikehold og forvaltning av systemet anser kommunen at anskaffelsen etter sin art har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig, og vil derfor ikke innta tildelingskriterier som omhandler klima og miljø jf. FOA § 7-9. For ytterligere begrunnelse henvises det til Del I Kvalifikasjons- og konkurransegrunnlaget punkt 6.2.1.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner