Anbudsoversikt for Bedriftshelsetjeneste

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftshelsetjenester

Narvik Kommune har inngått avtale med Narvik Bedriftshelsetjeneste Sa for kompetanse til å levere bedriftshelsetjeneste til en verdi av 8 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 35%, nøkkelpersonell: 25%, kurs og kompetansehevende tiltak: 10%, caseoppgaver: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Narvik Bedriftshelsetjeneste Sa
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Bedriftshelsetjeneste
Estimert verdi
8 800 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris
Prisskjema skal fylles iht. oppgitt struktur og vedlegges. Angitt volum i prisskjemaet brukes til evaluering av tilbudet, men vil ikke være et nøyaktig uttrykk for volumet som skal anskaffes. Laveste pris i konkurransen (Konkurransepris) vil være referansepunkt for de resterende tilbudene som vil fordele seg forholdsmessig etter formelen (laveste pris/tilbudt pris)*5.
Tildelingskriterium 2
Nøkkelpersonell
Det skal leveres maksimalt 5 stk. CV for tilbudt nøkkelpersonell som skal gjennomføre oppdraget. CV skal inneholde opplysninger om relevant formalkompetanse og erfaring 5 siste år. CV skal inneholde en presentasjon tidligere utførte oppdrag med relevans for denne kontrakten (minst 3 referanser). For referanseoppdrag på CV skal det framgå: Kort beskrivelse av type oppdrag - rolle og ansvar - navn på oppdragsgiver med referanseperson/kontaktinfo - tidspunkt for utførelse. CV skal være på maksimum 2 sider og i minimum skriftstørrelse 11. En eventuell dokumentasjon utover de første 2 sidene i den enkeltes CV, vil bli sett bort fra ved evaluering. Det skal redegjøres for kapasitet til tilbudte ressurser. Det skal også redegjøres for hvordan samarbeid skal foregå når nøkkelpersonell/sentrale personer ikke er lokalisert på samme sted som oppdragsgiver. (Maksimum 1 side og i minimum skriftstørrelse 11) Det gjøres oppmerksom på at eventuelle endringer av tilbudt personell skal godkjennes av oppdragsgiver. Ved ev. utskifting av ressurser skal minimum samme kompetanse tilbys."
Tildelingskriterium 3
Kurs og kompetansehevende tiltak
Leverandøren skal kunne tilby relevante kurs innenfor blant annet fysisk, psykisk og organisatorisk arbeidsmiljø, samt systematisk HMS-arbeid. Vi gjør oppmerksom på at Narvik kommune forbeholder seg retten til å kunne kjøpe kurs fra andre eksterne leverandører. Dette kan være basert på pris eller andre særskilte behov, for eksempel at bestiller stiller krav om spesialkompetanse til virksomhetstilpassende kurs. Alle kurspriser skal være en fast pris. Prisen skal i tillegg til gjennomføringen inkludere forberedelse av kurs, herunder dialog med kommunen/virksomheten for å tilpasse standardkurset (case, eksempler, evt. annet), enkelt kursmateriell(kursbevis) og evaluering av gjennomført kurs mm. Kurs må kunne gjennomføres både fysisk og digitalt. Leverandøren skal årlig levere blant annen følgende kurs: - 40 timers HMS-kurs - 1 dags HMS kurs for ledere Ved bestilling av forelesere, skal timepris legges til grunn. Timeprisen skal være inkludert planlegging og forarbeider. Krav: - Oversikt over fysisk og digital kursportefølje. "
Tildelingskriterium 4
Caseoppgaver
Leverandør skal beskrive gjennomføring av oppdrag med utgangspunkt i casene under. Det legges vekt på hvordan oppdragsgivers behov, slik det fremkommer av konkurransegrunnlaget, blir ivaretatt. Dette med hensyn til bl.a. planlegging, gjennomføring, kvalitetssikring og kompetanse m.m. Casene vektes likt i evalueringen Case 1 Narvik kommune har gjennom lengre tid jobbet med å få ned sykefraværet. Det gjennomsnittlige sykefraværet har i flere år ligget på ca.11%. Det er utarbeidet egne sykefraværsrutiner og HR følger opp både kommunalområde, enheter og enkelt saker. 1. Beskriv hvordan dere ønsker å gripe an arbeidet med tanke på å bidra med å få ned sykefraværet i kommunen. 2. Beskriv hva og hvordan dere praktisk kan bistå med når det gjelder sykefraværsoppfølging, forebygging og i nærværsarbeid. 3. Beskriv hva dere tenker rundt arbeidstidsordning og livsfasepolitikks betydning i forhold til nærværsarbeid. (maksimum 4 sider og i minimum skriftstørrelse 11) Case 2 Enhet X har over lengre tid hatt konflikt mellom to ansatte på enheten, og enhetsleder har flere ganger forsøkt å løse konflikten uten at dette er lykkes. Konflikten har nå spredt seg til en større del av personalgruppen. Flere ansatte gir uttrykk for at arbeidsmiljøet og kommunikasjonen oppleves som dårlig, og sykefraværet er gått fra 7% til 15% på enheten. Enheten har ca. 25 ansatte under en enhetsleder. 1. Beskriv hvordan dere vil tilnærme dere oppgaven og praktisk bistå arbeidet. (maksimum 1 side og i minimum skriftstørrelse 11) Case 3 Kommunen er i planleggingsfasen i oppbyggingen av et nytt overordnet HMS-system som skal sikre en god internkontroll. De ulike kommunalområder og enheter har ulik egenregi og oversikt over kravende innen HMS. 1.Beskriv hvordan BHT vil prioritere og gi bistand til kommunen i en slik prosess? (maksimum 1 side og i minimum skriftstørrelse 11)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner