Vygruppen AS
Tekniske rådgivningstjenester Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak
Vygruppen AS trenger tekniske rådgivningstjenester for å levere Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Jernbanedirektoratet trenger bistand til ledergruppeutvikling for å levere lederutviklingstjenester til en verdi av 1 300 000 NOK.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProVygruppen AS trenger tekniske rådgivningstjenester for å levere Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak.
Ruter AS trenger bistand til organisasjonsutvikling gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Ordningen skal dekke behovet for å engasjere ressurser og/eller anskaffe produkter og tjenester som bistår i å løse konkrete oppgaver og prosjekter innenfor organisasjonsutvikling. Tjenestene som skal leveres faller under kategorien konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Spordrift AS trenger energimontørtjenester med KL-kompetanse for en dynamisk innkjøpsordning som omfatter drift, vedlikehold og prosjektrettede oppgaver innen jernbaneinfrastruktur. Dette inkluderer utførelse av selvstendige oppdrag, innleie av ekstra ressurser for daglig drift, samt underentreprenørbistand ved prosjekter. Tjenestene krever kompetanse innen ingeniørarbeid relatert til jernbaner, og leveransen inkluderer nødvendig maskinelt utstyr og fører/kjøretøy. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Spordrift AS trenger konsulenttjenester for å levere bistand, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie innenfor bygge- og anleggsvirksomhet. Det inkluderer områder som prosjektledelse, prosjekteringsledelse, byggeledelse, prosjektstøtte og prosjektutvikling.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.