Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Bedriftsrådgivning
Nasjonalbiblioteket har inngått avtale med Newslab AS for oppdragsspesifikk kompetanse til å levere design- og markedsføringstjenester i Oslo. Anbudets vekting var priser og kostnader: 20%, løsningsforslag: 20%, oppdragsspesifikk kompetanse: 30%, miljø: 30%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Konkurransen gjelder levering av Design- og markedsføringstjenester - rammeavtale.
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 800.000-2.500.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 15.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - Åpne anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt.
Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN- og TED- databasen.