Anbudsoversikt for Digitalisering av papirbaserte eiendomsarkiver
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arkiveringstjenester
Haugesund kommune, har som mål å inngå ber om tilbud på levering av tjenester i forbindelse med rydding, skanning og digitalisering av eiendomsarkivet, som består av kommunens arkiv for plan, målebrev, byggesak, oppmåling og landbruk. Haugesund kommune ønsker å gi et best mulig tilbud og god service når det gjelder tilgang på informasjon til sine innbyggere. Ved å gjøre arkivene våre digitalt tilgjengelige kan prosesser rettet mot kommunens innbyggere forenkles og forbedres. Informasjonsnivået vil bli bedre og høyere, noe som igjen sikrer at man kan treffe raskere og bedre beslutninger i den offentlige saksbehandlingen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digitalisering av papirbaserte eiendomsarkiver
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 8 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Firmaattest; Det kreves at tilbyder tilfredsstiller krav gitt av offentlig myndighet til registrering Utskrift eller attest fra foretaksregister som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandør er etablert. Leverandøren og ev. underleverandør skal ha ordna forhold med tanke på innbetaling av skatt og merverdiavgift. Skatteattest for skatt/skatteattest for merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder fra tilbudsfrist. Dokumentet er å få hos Skatteetaten via Altinn Utenlandske leverandører skal legge fram attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.