Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Rammeavtalen omfatter Digitalt felles brukerutstyr som møteromsutstyr og infotainment. Det felles digitale brukerutstyret innen møterom og infotainment er delt inn i pakker, utstyr og transport/installasjon/montasje/testarbeid. Pakker består av en forhåndsbestemt liste av utstyr, tilhørende transport, installasjon, montasje og test. I den grad naturlig tilhørende programvare er relevant er dette også inkludert i pakken (antakelig gjelder dette bare for videomøteløsningen). En allerede installert pakke skal senere kunne utvides med ytterligere utstyr. Pakken skal leveres, monteres og testes som en funksjonell enhet i henhold til sin spesifikasjon. I tillegg skal leverandøren kunne levere utstyr etter behov. For nærmere beskrivelse av pakker og utstyr se, konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Camilla Brunvoll
- Kontakt telefon
- +47 67504837
- Kontakt e-post
- camilla.brunvoll@baerum.kommune.no
- Adresse
- Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Rammeavtalen omfatter Digitalt felles brukerutstyr som møteromsutstyr og infotainment. Det felles digitale brukerutstyret innen møterom og infotainment er delt inn i pakker, utstyr og transport/installasjon/montasje/testarbeid. Pakker består av en forhåndsbestemt liste av utstyr, tilhørende transport, installasjon, montasje og test. I den grad naturlig tilhørende programvare er relevant er dette også inkludert i pakken (antakelig gjelder dette bare for videomøteløsningen). En allerede installert pakke skal senere kunne utvides med ytterligere utstyr. Pakken skal leveres, monteres og testes som en funksjonell enhet i henhold til sin spesifikasjon. I tillegg skal leverandøren kunne levere utstyr etter behov. For nærmere beskrivelse av pakker og utstyr se, konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist.
Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten.
Det kreves erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste tre årene. Med tilsvarende oppdrag menes teknisk kompleksitet samt antall sluttbrukere og de ulike typer sluttbrukere.
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring.
Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Kvalitet
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digitalt felles brukerutstyr - Møterom og infotainment med tilhørende utstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 30231310 Flatskjermer
- 30231320 Berøringsskjermer (touch screen)
- 32232000 Videokonferanseutstyr
- 32320000 Fjernsynsutstyr og AV-utstyr
- 32321200 Audiovisuelt (AV) utstyr
- 32323000 Videomonitorer
- 32323500 Video overvåkningssystem
- 32342410 Lydutstyr
- 32351000 Tilbehør til lyd- og videoutstyr
- 32351200 Skjermer
- 51312000 Installasjon av TV-utstyr
- 51313000 Installasjon av lydutstyr
- 51314000 Installasjon av videoutstyr
- Estimert verdi
- 48 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder