Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    51312000 Installasjon av TV-utstyr

Viser 1-22 av 22 resultater

  1. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse på fellesavtale på TV signaler

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) planlegger anskaffelsen av en ny fellesavtale for tilgang til nasjonale og internasjonale nyhetskanaler, som NRK, TV2, SVT, CNN med flere, for Departementenes digitaliseringsorganisasjon (DIO) og departementsfellesskapet. Leverandører oppfordres til å gi innspill angående prising i konkurransen.

    Planlegging9. juli 2025
    30. sep. 2025(79 dager)
    10 000 000 kr
  2. Trondheim Kommune

    TV-signal

    Trondheim kommune har inngått en rammeavtale med Telia Norge AS for levering av TV-signaler til kommunens enheter, inkludert mulighet for tre private sykehjem å benytte avtalen, forutsatt at nødvendig infrastruktur er tilstede. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og dekker lokasjoner i Trøndelag, med en maksimal totalverdi på 6 400 000 kroner. Leverandøren skal tilby løsninger som er kompatible med kommunens fibernettverk og de fleste TV-er på markedet, samt beskrive innholdet i kanalpakken, inkludert opsjoner for fotball og sportskanaler. Det var krav om en helhetlig miljøhandlingsplan og en detaljert SLA (Service Level Agreement). Konkurransen mottok to tilbud.

    Resultat8. juli 20256 400 000 kr
  3. Steigen Kommune

    Anskaffelse av TV/Internett ved Steigentunet

    Steigen kommune trenger leverandør av TV/Internett-tjenester for å levere disse tjenestene på Steigentunet i Leinsfjord til en verdi av 4 700 000 NOK. Det skal inngås en kontrakt for installasjon og drift av TV og Internett, inkludert alt nødvendig utstyr, med mulighet for forlengelse opp til totalt 10 år. Anbudets vekting er pris: 40%, miljø: 30%, graden av oppfyllelse av V-krav i kravspesifikasjonen: 30%.

    Konkurranse11. jan. 2024
    16. feb. 2024(Utgått)
    4 700 000 kr
  4. Avinor AS

    AVINOR AS - K-190174 - Ny avtale for programdistribusjon

    Det er i dag stor variasjon av TV-løsninger og programdistribusjon på Avinors lufthavner. Det er et ønske å komme frem til en konsernfelles avtale for programdistribusjon hvor IPTV distribueres nettsentrisk til alle Avinors lokasjoner. Avinor ønsker en IPTV løsning levert nettsentrisk til alle Avinor-lokasjoner. IPTV er ønsket levert som en IP-tjeneste, hvor grensesnitt mot Avinor WAN kan gjøres nettsentrisk eller via egen aksess til for eksempel Gardermoen. Se vedlagt Bilag SSA-L (Bilag 1 og 2) for fullstendig kravspesifikasjon.

    Resultat22. des. 2021
  5. Avinor AS

    AVINOR AS - K-190174 - Ny avtale for programdistribusjon

    Det er i dag stor variasjon av TV-løsninger og programdistribusjon på Avinors lufthavner. Det er et ønske å komme frem til en konsernfelles avtale for programdistribusjon hvor IPTV distribueres nettsentrisk til alle Avinors lokasjoner. Avinor ønsker en IPTV løsning levert nettsentrisk til alle Avinor-lokasjoner. IPTV er ønsket levert som en IP-tjeneste, hvor grensesnitt mot Avinor WAN kan gjøres nettsentrisk eller via egen aksess til for eksempel Gardermoen. Se vedlagt Bilag SSA-L (Bilag 1 og 2) for fullstendig kravspesifikasjon.

    Konkurranse14. juli 2021
    9. aug. 2021(Utgått)
  6. Tolletaten

    Anskaffelse av skjerm-/videovegg til operasjonssentralen i Tolletatens grensedivisjon

    Tolletaten v/Tolldirektoratet inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av skjerm-/videovegg med tilhørende tjenester til operasjonssentralen i grensedivisjonen i Tolletaten. Grensedivisjonen i Tolletaten flytter inn i nye lokaler i Moss våren 2021, og det skal i forbindelse med denne flyttingen etableres en ny operasjonssentral som vil ha hovedansvar for å styre etatens operative grensekontrollvirksomhet. Anskaffelsen omfatter kjøp av utstyr til skjerm-/videoveggen og valgt leverandør skal i tillegg sørge for montering og installasjon av utstyret samt support og vedlikeholdstjenester på det aktuelle utstyret.

    Resultat27. mai 2021
  7. Tolletaten

    Anskaffelse av skjerm-/videovegg til operasjonssentralen i Tolletatens grensedivisjon

    Tolletaten v/Tolldirektoratet inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av skjerm-/videovegg med tilhørende tjenester til operasjonssentralen i grensedivisjonen i Tolletaten. Grensedivisjonen i Tolletaten flytter inn i nye lokaler i Moss våren 2021, og det skal i forbindelse med denne flyttingen etableres en ny operasjonssentral som vil ha hovedansvar for å styre etatens operative grensekontrollvirksomhet. Anskaffelsen omfatter kjøp av utstyr til skjerm-/videoveggen og valgt leverandør skal i tillegg sørge for montering og installasjon av utstyret samt support og vedlikeholdstjenester på det aktuelle utstyret.

    Konkurranse29. des. 2020
    3. feb. 2021(Utgått)
    5 400 000 kr
  8. Norsk Rikskringkasting AS

    EA3504/20E Rammeavtale spredenett- og programtekniske installasjoner, samt planlegging/prosjektledelse av kringkastingstekniske anlegg

    NRK ved teknologidivisjonen skal inngå parallelle rammeavtaler for spredenett- og programtekniske installasjoner, samt planlegging/prosjektledelse av kringkastingstekniske anlegg. Dette representerer mange enkeltoppdrag/prosjekter i løpet av året og varierer i størrelse og omfang. Rammeavtalene vil gjelde hele landet. Klikk her https://permalink.mercell.com/145017947.aspx

    Konkurranse17. des. 2020
    25. jan. 2021(Utgått)
    40 000 000 kr
  9. Inderøy Kommune

    Omsorgsboliger Mosvik- Åpen anbudskonkurranse høyhastighetsbredbånd og TV-løsning

    I forbindelse med sanering av det gamle sykehjemmet i Mosvik og bygging av det nye omsorgsboliger i Mosvik for heldøgns omsorg skal det etableres høyhastighets bredbånd med tv-løsning. Inderøy kommune innbyr i denne sammenheng til åpen anbudskonkurranse om etablering og drift av høyhastighets bredbånd og tv-løsning for omsorgsboligene og omsorgssenteret i Mosvik. Bygget består av 24 omsorgsboliger med tilhørende fellesareal, administrative funksjoner og dagsentertilbud, totalt 2.600 m2. Bygget er planlagt ferdigstilt 30.oktober 2020. Det er videre planlagt at tilbudet ved en senere anledning skal utvides til: - Inderøy helsehus bestående av 24 boenheter for omsorg og 24 behandlingsplasser med tilhørende fellesarealer, administrative funksjoner og dagsentertilbud, totalt 8.500 m2. - Bygget er planlagt ferdigstilt i april 2022. Det tas forbehold om politisk godkjenning for å kunne gjennomføre prosjektet.

    Konkurranse24. aug. 2020
    23. sep. 2020(Utgått)
    950 000 kr
  10. Bærum Kommune

    Digitalt felles brukerutstyr - Møterom og infotainment med tilhørende utstyr

    Rammeavtalen omfatter Digitalt felles brukerutstyr som møteromsutstyr og infotainment. Det felles digitale brukerutstyret innen møterom og infotainment er delt inn i pakker, utstyr og transport/installasjon/montasje/testarbeid. Pakker består av en forhåndsbestemt liste av utstyr, tilhørende transport, installasjon, montasje og test. I den grad naturlig tilhørende programvare er relevant er dette også inkludert i pakken (antakelig gjelder dette bare for videomøteløsningen). En allerede installert pakke skal senere kunne utvides med ytterligere utstyr. Pakken skal leveres, monteres og testes som en funksjonell enhet i henhold til sin spesifikasjon. I tillegg skal leverandøren kunne levere utstyr etter behov. For nærmere beskrivelse av pakker og utstyr se, konkurransegrunnlaget.

    Resultat13. feb. 2019
  11. Bærum Kommune

    Digitalt felles brukerutstyr - Møterom og infotainment med tilhørende utstyr

    Rammeavtalen omfatter Digitalt felles brukerutstyr som møteromsutstyr og infotainment. Det felles digitale brukerutstyret innen møterom og infotainment er delt inn i pakker, utstyr og transport/installasjon/montasje/testarbeid. Pakker består av en forhåndsbestemt liste av utstyr, tilhørende transport, installasjon, montasje og test. I den grad naturlig tilhørende programvare er relevant er dette også inkludert i pakken (antakelig gjelder dette bare for videomøteløsningen). En allerede installert pakke skal senere kunne utvides med ytterligere utstyr. Pakken skal leveres, monteres og testes som en funksjonell enhet i henhold til sin spesifikasjon. I tillegg skal leverandøren kunne levere utstyr etter behov. For nærmere beskrivelse av pakker og utstyr se, konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. sep. 2018
    29. okt. 2018(Utgått)
    48 000 000 kr
  12. Flora Kommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Rammeavtale på elektrikartjenester m/materiel for Flora kommune

    'Flora kommune ynskjer å kjøpe elektriker tjenester ihht lov og forskrift om offentlig innkjøp, ihht Flora kommune sitt økonomiregelverk, samt få etabler ei avtale som kan forenkle og effektivisere dei administrative oppgavene i forhold til tilbod/prisar, kjøp, oppfølging og faktura handsaming. Dette inkluderar også bruk av Flora kommune sitt eHandel system. Flora kommune, ynskjer å inngå en 2-årig rammeavtale med opsjon for ytterligere 1+1 år om kjøp av elektrikartjenester og materiell. Tjenestene skal utførast på alle typar kommunale bygg, veglys samt VA tekniske innstallasjonar.

    Konkurranse27. feb. 2017
    10. apr. 2017(Utgått)
    2 400 000 kr