Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av "Digitalt felles brukerutstyr - Møteromsutstyr og infotainment
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Rammeavtalen omfatter Digitalt felles brukerutstyr som møteromsutstyr og infotainment. Det felles digitale brukerutstyret innen møterom og infotainment er delt inn i pakker, utstyr og transport/installasjon/montasje/testarbeid.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av "Digitalt felles brukerutstyr - Møteromsutstyr og infotainment
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 30231310 Flatskjermer
- 30231320 Berøringsskjermer (touch screen)
- 32232000 Videokonferanseutstyr
- 32320000 Fjernsynsutstyr og AV-utstyr
- 32321200 Audiovisuelt (AV) utstyr
- 32323000 Videomonitorer
- 32323500 Video overvåkningssystem
- 32342410 Lydutstyr
- 32351000 Tilbehør til lyd- og videoutstyr
- 32351200 Skjermer
- 51312000 Installasjon av TV-utstyr
- 51313000 Installasjon av lydutstyr
- 51314000 Installasjon av videoutstyr
- Estimert verdi
- 48 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. Dokumentasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren, typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: Organisasjonskart og en beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav Erfaring Det kreves erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste tre årene. Med tilsvarende oppdrag menes teknisk kompleksitet samt antall sluttbrukere og de ulike typer sluttbrukere. Dokumentasjonskrav: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. Krav Kvalitetsstyringssystem Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens kvalitetsstyringssystem. Krav Miljøledelsessystem Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens miljøledelsessystem.