Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkiveringstjenester

Miljøringen trenger sekretariattjenester for å levere administrativ drift over 5 år. Sekretariatet skal blant annet håndtere styremøter, temamøter, budsjett og regnskap, oppdatering av hjemmeside, generell drift og organisering av kurs.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)Hovedtrekkene i prosedyrenStyret står fritt til å velge det tilbudet som anses som best eller alternativt å avvise alle tilbud. Styret står også fritt til å gjennomføre relevante forhandlingsrunder i forbindelse med anskaffelsen.

    Kontakt telefon
    90835193
    Kontakt e-post
    post@miljoringen.no
    Adresse
    c/o Xtenso Event AS Vestbygata 6A, 2003 LILLESTRØM