Anbudsoversikt for Drift av parkeringshus, drift av betalingsløsning for el-billadere og renhold av tilhørende områd…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Drivstoff og brensel

Oslobygg KF har ansvaret for parkeringshuset på Oslo storbylegevakt (Trondheimsveien 233, 0586 Oslo). I den forbindelse skal det anskaffes en leverandør som skal være ansvarlig for drift av p-huset, drift av betalingsløsningen til el-billadere og renhold på tilhørende områder tilknyttet disse arealene. Det vises til konkurransegrunnlagets vedlegg for en nærmere beskrivelse av anskaffelsen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Drift av parkeringshus, drift av betalingsløsning for el-billadere og renhold av tilhørende områder på Oslo storbylegevakt
Varighet
84 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Leverandør behøver ikke sende inn kredittvurdering eller annen dokumentasjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente årsregnskap eller lignende fra leverandører om dette ansees nødvendig for å vurdere den økonomiske kapasiteten.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: God kompetanse og erfaring med drift og forvaltning av tilsvarende komplekst parkeringsanlegg av en tilsvarende størrelsesorden. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de inntil 5 mest relevante oppdrag siste 3 år. Oversikten skal inneholde opplysninger om: Tid og sted for utførelse, oppdragets verdi/størrelse, oppdragsgiver og en beskrivelse av hva oppdraget har gått ut på. Krav: Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetsstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Leverandøren skal vedlegge prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene. Alternativ dokumentasjon: Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Krav: Leverandøren skal ha tilfredsstillende miljøledelsestiltak. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak som viser tilfredsstillende miljøstyring Alternativ dokumentasjon: Attest for firmaets miljøledelsessystem eller miljøledelsesstandarder utstedt av uavhengige organer, f.eks. ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige tiltak jf. forskrift om offentlige anskaffelser § 16-7 (2) jf. (3)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner