Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning for bistand til analyser for Nasjonal transportplan
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en dynamisk innkjøpsordning om bistand til transportetatene og Avinor sitt felles arbeid med ulike datauttak, analyser og tolkninger tilknyttet arbeidet med Nasjonal transportplan. Arbeidet vil i hovedsak foregå i 2018 og 2019, med muligheter for opsjon for 2020 og 2021. Det skal arbeides med ulike temaer, og resultatene skal danne grunnlaget for etatenes videre arbeid med Nasjonal transportplan. Avtalen er ment å dekke alle områder for tverretatlige analyser i forbindelse med NTP-arbeidet, med en verdi på over 350 000,- NOK (inkl. mva). Det lyses ut en egen rammeavtale for oppdrag under denne summen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dynamisk innkjøpsordning for bistand til analyser for Nasjonal transportplan
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal være et lovlig etablert foretak Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig ut fra poengscore. Ved tvil eller behov vil siste tre års regnskap vurderes i tillegg.
Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Tilbyder skal redegjøre for minimum 3 (maksimum 5) referanseoppdrag. Referanseoppdragene trenger ikke å være utført i forbindelse med Nasjonal transportplan.