Brief

Bedriftsrådgivning

Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen skytjenester for å levere rådgivningstjenester til en verdi av 160 000 000 NOK. DFØ ønsker å tilby en bedre plattform for utveksling av data, inkludert tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon, uten at dette påvirker viktige tjenesteleveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    DFØ ønsker å tilby våre kunder og forvaltningen en bedre plattform for utveksling av data, samtidig som belastningen på kildesystemene forblir så lav som mulig. Dette kan eksempelvis være tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon, uten at dette påvirker viktige tjenesteleveranser. DFØ benytter i dag flere systemer innen prosjekt, innkjøp, faktura, lønn, HR og regnskap. I nær fremtid kan det også komme til nye systemer som følge av utvidede leveranseområder og systemløsninger. De viktigste punktene DFØ ønsker å oppnå på lang sikt er: • En god løsning for å levere data hos DFØ sine kunder og forvaltningen forøvrig • En god løsning for å tilby API-baserte integrasjoner til kunder og forvaltningen Denne ordningen gjelder rådgivningstjenester innenfor skytjenester.

    Kontakt navn
    Pia Buchardt Silderen
    Kontakt telefon
    +47 40007997
    Kontakt e-post
    postmottak@dfo.no
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen skytjenester
Estimert verdi
160 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner