Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen integrasjon

Brief

Bedriftsrådgivning

Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen integrasjon for å levere konsulenttjenester til en verdi av 100 000 000 NOK. DFØ ønsker å tilby en bedre plattform for utveksling av data, inkludert tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon uten å påvirke viktige tjenesteleveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen integrasjon
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Hanne Stavrum
Kontakt telefon
+47 40007997
Kontakt e-post
postmottak@dfo.no
Adresse
Lørenfaret 1C, 0585 OSLO
Estimert verdi
100 000 000,00 kr
Beskrivelse
DFØ ønsker å tilby våre kunder og forvaltningen en bedre plattform for utveksling av data, samtidig som belastningen på kildesystemene forblir så lav som mulig. Dette kan eksempelvis være tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon, uten at dette påvirker viktige tjenesteleveranser. DFØ benytter i dag flere systemer innen prosjekt, innkjøp, faktura, lønn, HR og regnskap. I nær fremtid kan det også komme til nye systemer som følge av utvidede leveranseområder og systemløsninger. De viktigste punktene DFØ ønsker å oppnå på lang sikt er: • En god løsning for å levere data hos DFØ sine kunder og forvaltningen forøvrig • En god løsning for å tilby API-baserte integrasjoner til kunder og forvaltningen Denne ordningen gjelder rådgivningstjenester innenfor integrasjon.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    19. des. 2019, 11:00

  2. Startdato for avtale

    20. jan. 2020, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    8 måneder

    20. jan. 2026, 00:00

  4. Frist for å melde interesse

    20. jan. 2026, 11:00

  5. Frist for innlevering

    20. jan. 2026, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner