Brief

Arkitekttjenester

Ringebu Kommune trenger rådgivende ingeniørtjenester for å levere tjenester innen bygg og eiendom, samferdselsteknikk, kommunalteknikk, miljø og natur samt planlegging i Ringebu kommune til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal etableres en dynamisk innkjøpsordning hvor kvalifiserte leverandører kan bli invitert til å gi tilbud på konkrete oppdrag etter behov. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ansvarsforsikring og kunne dokumentere oppfyllelse av kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder gjennom attester fra uavhengige organer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Ringebu kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning innenfor arbeidsfeltet rådgivende ingeniørtjenester for å dekke kommunens behov innenfor områdene;Bygg og eiendomSamferdselsteknikk, kommunalteknikk, miljø og naturPlanOppdrag er begrenset til lokasjoner i Ringebu kommune der kommunen har ansvar for oppdraget. Avropene/avtalene i den dynamiske innkjøpsordningen skal reguleres etter følgende NS- Standarder:NS 8401 Kontrakt om prosjekteringsoppdragNS 8402 Kontrakt om rådgivningsoppdrag honorert etter medgått tid. NS 8403 A Kontrakt om byggelederoppdragNS 8404 Kontrakt om uavhengig kontrolloppdragHovedtrekkene i prosedyrenOrientering om dynamisk innkjøpsordning:Alle søknadene om å delta i innkjøpsordningen behandles fortløpende i hele perioden for innkjøpsordningen. Dvs. at en leverandør når som helst i den perioden ordningen varer kan sende en søknad om å bli kvalifisert til innkjøpsordningen. Leverandører som leverer søknad ogoppfyller kvalifikasjonskravene, er godkjent som leverandører og tas opp i ordningen. En leverandør kan også når som helst melde seg ut av ordningen. Først når det skal kjøpes inn en konkret ytelse, blir det bedt om tilbud fra de leverandørene som er godkjent i ordningen. Alle leverandører som er kvalifisert i ordningen på tidspunktet for publisering av konkurranse vil inviteres til å gi tilbud. Konkurransene som publiseres på ordningen, vil ha egne krav inkludert krav til kompetanse. Tildelingskriteriene vil være tilpasset den ytelse som oppdragsgiver skal ha utført. Tilbudsfristen skal være på minst 10 dager. Oppdragsgiver kan når som helst forlenge eller avslutte varigheten av en dynamisk innkjøpsordning. Evt. endringer i ordningens varighet skal kunngjøres på Doffin.

    Kontakt navn
    Mari Therese Walle Træet
    Kontakt telefon
    +47 48497097
    Adresse
    Hanstadgata 4, 2630 RINGEBU

Kvalifikasjonskrav

    Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet.

    Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende.

    Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at kravene er oppfylt.

    Leverandøren skal oppfylle angitte kvalitetssikringsstandarder, inkludert krav til universell utforming.

    Leverandøren skal oppfylle angitte miljøledelsessystemer eller -standarder.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - Rådgivertjenester.
Lokasjon
Estimert verdi
10 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner