Anbudsoversikt for E-handelsløsning - invitasjon til dialogmøter

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Forretningsdrift

Øygarden kommune har behov for en fullverdig e-handelsløsning, både katalogverktøy og bestillingsløsning. Løsningen skal tilbys som en tjeneste som kan bruke via nettleser (SaaS). Før kunngjøring av konkurranse, ønsker Øygarden kommune dialog med relevante aktører som kan tilby løsninger som dekker kommunes behov.   Øygarden kommune ønsker å invitere relevante aktører til én-til-én møter på inntil 2 timer, hvor leverandøren demonstrerer sin bestillingsløsning og katalogverktøy.   - Demonstrasjonen av bestillingsløsningen må vise stegene fra bestilling til betaling, herunder søkefunksjon, sorteringer, produktinformasjon, varemottak og fakturamatch.   Det er ønskelig at demonstrasjonen viser eventuelle muligheter for punch-out, handlekurver/plankjøp og automatisk behandling av periodiske/repeterende fakturaer.   - Demonstrasjonen av katalogverktøyet må vise prosessen fra mottak av katalog fra leverandør (evt via innkjøpssamarbeid), og hvordan kataloger lastes opp/godkjennes i bestillingsløsningen.   - Det er ønskelig at integrasjonen mot økonomisystemet presenteres.   Forretningssensitiv informasjon som deles i de individuelle møtene vil behandles konfidensielt.   Dialogmøter holdes på Straume rådhus, alternativt via Teams. Hver leverandør kan stille med inntil to personer. Dialogmøtene vil bli gjennomført i uke 47 (fortrinnsvis 22 og 23 november). Påmeldingsfrist til dialogmøte er 15.11.2021. Påmelding skjer gjennom kommunikasjonsmodulen i Mercell.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
E-handelsløsning - invitasjon til dialogmøter
Estimert verdi
1 200 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner