Larvik Kommune
25/14812 - ERP-løsning - Markedsdialog
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Ikomm AS planlegger anskaffelsen av et ERP-system som dekker økonomi, HR og andre funksjoner, og ønsker å komme i kontakt med relevante aktører i markedet. Leverandører inviteres til å gi innspill ved å delta i dialogmøter, og kontaktinformasjon er tilgjengelig i den vedlagte invitasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver planlegger å anskaffe et ERP system (økonomi, HR mm) og ønsker i den forbindelse å komme i kontakt med relevante aktører i markedet. Se vedlagte invitasjon til dialogmøter. Ikke nøl med å ta kontakt hvis noe er uklart i invitasjonen eller dere har andre spørsmål.
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Drammen kommune planlegger anskaffelsen av en ny ERP-løsning for å styrke innovasjonskapasiteten og effektivisere arbeidsprosessene gjennom økt bruk av teknologi og automatisering. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen gjennom en markedsdialog som består av et felles leverandørmøte, en markedsundersøkelse og individuelle leverandørmøter.
Norsk Helsenett SF planlegger anskaffelsen av et nytt ERP-system og ønsker å komme i kontakt med leverandører som kan være interessert i å levere en slik løsning. Leverandører oppfordres til å ta kontakt for en markedsdialog dersom de finner prosjektet interessant.
IKT Agder IKS planlegger anskaffelsen av et felles innfordringssystem for 14 kommuner og inviterer markedsaktører til dialog for å drøfte muligheter. Leverandører inviteres til én-til-én leverandørmøter for å gi innspill til anskaffelsen.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne og brukervennlig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende opsjoner, som skal bidra til økt effektivitet i innkjøpsarbeidet, redusere kompleksiteten, automatisere prosesser, forbedre etterlevelse av regelverk, og støtte digitalisering med fremtidig integrasjon av kunstig intelligens. Leverandører inviteres til å melde seg på markedsdialogen for å gi innspill til den fremtidige anskaffelsen.