Anbudsoversikt for E-læring innen legemiddelhåndtering og andre fagkurs innen helse, pleie og omsorg
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Bærum kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av avtale for kjøp av E-læring innen legemiddelhåndtering og andre fagkurs innen helse, pleie og omsorg. Avtalen omfatter skytjenester/abonnementstjenester. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold av tjenesten og brukerstøtte.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- E-læring innen legemiddelhåndtering og andre fagkurs innen helse, pleie og omsorg
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
1) Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. 2) Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
3) Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kreve/innhente ytterligere kredittvurderinger for å verifisere at leverandør tilfredsstiller kravet.
4) Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har en høy grad av kompetanse til å utføre tjenesten. Leverandøren skal ha nødvendig kapasitet til å dekke behovet ved gjennomføring av oppdraget. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal beskrive organisasjonen og sin tekniske og faglige kompetanse. 5) Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Med sammenlignbare oppdrag menes levering av e-læringskurs innen legemiddelhåndtering og andre fagkurs innen helse, pleie og omsorg. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandører som er nyetablerte og som av den grunn ikke kan framlegge referanser, må sannsynliggjøre at han har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten.