Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Abakus AS trenger service, kontroll og vedlikehold av elektromedisinsk utstyr for en rammeavtale over 4 år i Innlandet. Leverandøren vil være ansvarlig for kontroll, vedlikehold og reparasjoner av utstyr på sykehjem, legekontor, bofellesskap, helsestasjoner og andre institusjoner, i henhold til gjeldende lovverk og oppdragsgivers behov. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av økonomisk kapasitet med en kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN", samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, som ISO 9001 og EMAS. Leverandøren må også dokumentere 2 tilsvarende oppdrag de siste 3 år og ha en meget god gjennomføringsevne med oversikt over bemanning og samarbeidspartnere.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Elverum kommune har til hensikt å inngå kontrakt på kjøp av service, kontroll og vedlikehold av elektromedisinsk utstyr.Hovedtrekkene i prosedyrenLeverandøren vil få ansvar for kontroll, vedlikehold og reparasjoner på alt utstyr som det iht. lover og regler er lovpålagt å kontrollere. Utstyret befinner seg normalt sett på sykehjem, legekontor, bofellesskap, helsestasjoner eller andre institusjoner. Formålet med anskaffelsen er å sikre at elektromedisinsk utstyr som benyttes av oppdragsgiver til enhver tid er i orden. Utstyret skal kontrolleres i henhold til gjeldende lovverk og vedlikeholdes i henhold til oppdragsgivers behov.

    Kontakt telefon
    +47 47476000
    Kontakt e-post
    post@abakus.as
    Adresse
    Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget. Det kreves kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN" for å delta i konkurransen.

    Leverandøren skal ha et system for kvalitetssikring, inklusive helse-, miljø- og sikkerhet som er relevant for denne kontrakten.

    Leverandøren skal oppfylle visse miljøledelsessystemer eller -standarder.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Tilbyder skal inneha nødvendig autorisasjon og/eller godkjenning som kreves for å utføre denne type oppdrag.

    Tilbyder skal dokumentere 2 tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Med tilsvarende menes her sammenlignbart omfang, innhold og verdi.

    Leverandør skal ha meget god gjennomføringsevne.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EL-24-12 Rammeavtale kontroll og service medisinteknisk utstyr
Lokasjon
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner