Anbudsoversikt for EØS 020-2018 Rammeavtale byggevarer til Bergen kommune og samarbeidspartnere
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Diverse konstruksjonsmateriell
Bergen kommune med samarbeidspartnere og tilsluttede kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp og levering av trelast og byggevarer. Avtalen skal hovedsakelig brukes av kommunens interne håndverkertjenester. Oppdragsgiver krever at leverandøren, evt. underleverandør, under kontraktsperioden har utsalgssted og lager i Bergen kommune. Bergen kommune handler i tillegg etter fullmakt for følgende oppdragsgivere: - Bergen Kirkelige Fellesråd - Askøy kommune - Fjell kommune - Lindås kommune - Masfjorden kommune - Modalen kommune - Radøy kommune Bergen kommune har tatt i bruk markedsplassen ehandel.no for å gjennomføre avrop på det produktspekteret denne rammeavtalen omfatter. Leverandøren skal gjøre sine elektroniske kataloger tilgjengelig i oppdragsgivers e-handelsløsning innen 30 dager fra kontraktsinngåelse. Se bilag bilag 3 - Administrative bestemmelser og bilag 3a - Samhandlingsavtalen for mer informasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- EØS 020-2018 Rammeavtale byggevarer til Bergen kommune og samarbeidspartnere
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Leverandør skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Firmaattest, som ikke er utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Bekreftelse for registrering i bransjeregister i eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivingen i det land hvor leverandøren er etablert (gjelder utenlandske selskaper).
- Erfaring fra lignende oppdrag: Det kreves at leverandør har god erfaring fra lignende oppdrag i forhold til anskaffelsens art og omfang. Dokumentasjon: Leverandør må fylle ut de viktigste relevante leveranser de siste 3 år. - System og rutiner for miljøledelse Leverandør skal anvende miljøledelsestiltak ved utførelse av kontrakten. Leverandør skal ha et miljøstyringssystem som minimum består av følgende elementer: - En overordnet miljøpolitikk for bedriften - Et system for å overvåke og kontrollere de viktigste egenskapene ved bedriftens drift som kan ha en vesentlig påvirkning på miljøet. Dokumentasjon: Leverandøren bes legge fram redegjørelse for eksisterende rutiner som dokumenterer at kravet er dekket. Hvis selskapet er miljøsertifisert etter ISO 14001:2004 (eller nyere versjon), EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3dje parts verifiserte systemer, aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. - System og rutiner for kvalitetsstyring Leverandør skal ha systemer for kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, kontinuerlig analyse, forbedring og effektiv vareflyt. Dokumentasjon: Leverandør bes legge fram redegjørelse for eksisterende rutiner som dokumenterer at kravet er dekket. Hvis selskapet er sertifisert etter ISO 9001:2000 (eller nyere versjon) eller tilsvarende 3dje parts verifisert system, aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet.